آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

دومین مروارید آویناخانم

1391/8/11 20:20
1,385 بازدید
اشتراک گذاری

تقریباٌ یک هفته ای هست که احساس کردم دندون دوم آوینا تو پیله هست. این دندون کنار دندون اولیه و در سمت چپ آن دندون (از طرف آوینا) قرار داره. از دیروز که 7 آبان 91 بود هم سفیدی دندون مشخص شده ولی تا این لحظه تیزیش را احساس نکردم. مبااااااااااااااااارکت باشه عزیزم. عکس هم بعداٌ قرار خواهم داد....و اما آش دندونی را باید بگم چون دوبار قبلاٌ درست کردیم قبل از این که دندون در بیاد و برای اینکه راحتتر دربیاد یکم برای گنجشک ها ریختیم تو پشت بام. یکبار توسط عزیز (مامان خودم) تو روز عید فطر (29 مرداد 91 -4 ماه و 27 روزگیت) و یکبار هم توسط عزیز (مادربزرگ همسرم) مصادف با 9 شهریور 91 (5 ماه و 7 روزگیت) و بعضی ها کادو دادن. صلاح ندونستم دوباره تو شهرمون آش دندونی درست کنم و بقیه را به زحمت بندازم ولی همینجا (تهران) یه آش دندونی که ما بهش میگیم دانک درست می کنم (البته طرز تهیه آش دندونی ما با اونایی که تو سایت ها دیدم متفاوته) و به همسایه ها و اقوامی که تهران هستند و نزدیکمونن میدم. ولی جشنی براش نخواهم گرفت چون احساس می کنم دیگران تو زحمت می افتند برای تهیه کادو. ولی یه کارت دندونی خودم طراحی می کنم براش و روی ظرف های دانک می گذارم همین....

8ابان 91

دندون دومی که تو پیله هست با دایره قرمز رنگ مشخص شده...

دندون دومی که تو پیله هست با دایره قرمز رنگ مشخص شده...

من تو اتاق بودم شما هم خودت را رسوندی و رفتی سراغ ویترین اسباب بازیهات....

7 ابان 91

داری میری تو اشپزخونه. تو هفته گذشته هوا یکم سرد شد و همزمان شما هم سینه خیزهات سرعت گرفت. ما هم اول تصمیم به خرید موکت گرفتیم و بعد منصرف شدیم و از همه فرش هایی که داشتیم نهایت استفاده را کردیم و تمام جاهایی که سرامیک بود را سعی کردیم بپوشونیم. فقط قسمت ورودی اشپزخونه یه پله 5 سانتی داره اونجا را نپوشونده بودیم که دیدم میای اونجا میخوای بیای بالا از یه تشکچه برای زمان مجردی های بابا استفاده کردیم و خلاصه خونمون دیدن داره به خاطر ایمن سازی خونه به خاطر شما خونه هفت رنگ شده. راستی هوا هم سرد شده ما تو هفته گذشته بخاریمون را گذاشتیم و شب ها روشن و روزها اکثراٌ رو شمعک و گاهی روشن هست ولی متاسفانه شما علاقه عجیبی به بخاری داری هر چی میگم جیزه می خندی...

7 ابان 91

بعد از عبور از ورودی اشپزخانه رفتی سراغ پلاستیک گردوها و به اون دست می زنی!!!!

7 ابان 91

یه اتفاق جالب دیگه هم این بود که بزار اول این رو بنویسم که دیشب هر یک ساعت به یک ساعت پا میشدی و بی قراری می کردی که صد درصد برا دندونته و دوم اینکه صبح انقده بی قراری می کردی که اخر سر با کالسکه بردمت بیرون تا خوابت کردم و اومدیم خونه و همزمان از چند تا مغازه سراغ نخود سیاه گرفتم برای دانکت. یکشون زد زیر خنده و گفت نخود سیاه .منم که اصلاٌ هواسم نبود (شنیدید می گن منو فرستادی دنبال نخود سیاه). فکر کنم فروشنده فکر کرد من سوال بی جایی پرسیدم ولی من واقعاٌ نخود سیاه می خواستم. به مامانم تلفن زدم و گفتم و گفت این جا گیر نمیاد براحتی اخه استفاده دیگه ای نداره جز برای دانکی فکر نکنم براحتی بتونی گیر بیاری!!!!!!

 

 

 

وقتی وجود خدا باورت بشه

خدا یه نقطه میزاره

زیر باورت و یاورت میشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

آیهان فرمانروای ماه
8 آبان 91 10:25
سلام آوینا خانوم ناز و قشنگ، دندون دومیت مبارک. ایشا اله دندونای سفید و قوی داشته باشی.
زيبا
8 آبان 91 16:35
مباااااررررركككككككككككككككك
مامان مریم
8 آبان 91 17:15
بوس برای آوینای خوشگل...با اجازه لینک کردم به مهتاب سر بزنین خوشحال میشیم کوچولوهامون با هم دوست شن...
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 2:26
عزیزم دندون جدید مبارک. مش بخورتت توی خونه مانور میدی راستش دلم برای اون موقعهای امیرسام تنگ شد
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 3:36
سلام با جشن تولد امیر مهدی آپم. یادگاری فراموش نشه
مامان تسنیم
9 آبان 91 8:04
وااااااای عزیزم مبارکش باشه ماشاالله موهاش هم خوب بلند شده ها
مامان تسنیم
9 آبان 91 8:09
خصوصی
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 آبان 91 11:01
مبارک باشه خانم خانما بسلامتی عزیزم ...
می خوایی برای آوینا جشن میگیری ؟!؟!؟!؟



زيبا
9 آبان 91 12:16
خانمي فكر كنم عكس مامانم رو با خودم اشتباه گرفتي من كه تو عكسا نيستم اوني كه رو تخت بيمارستانه يكيش مامانمه يكيش خواهرم البته منم عينك ميزنم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 آبان 91 15:41
ببخشید ی سوال فنی دارم " دانک " چیه ؟؟؟



م ح
9 آبان 91 15:48
سلام الهام خانم عزیز منم از اشنایی با شما خوشحالم و خوشحالم که هم سن هستیم من سایت نی نی شکلک رفته بودم دیدم یه سری وبلاگها رو لینک کرده خیلی اتفاقی باز کردم و دختر گل شما رو دیدم خیلی خوبه که عکسا و تاریخ کارایی که انجام میده و اتفاقایی که میفته رو تو وبلاگ براش موندگار میکنید انشالا همیشه سلامت باشه و سایه شما رو سرشون باشه من لینک نمیتونم بکنم تو قسمت تنظیمات وبلاگ اشتباها حذفش کردم و دیگه نمیشه بازسازیش کرد اما قسمت موضوعات حتما ادرس وبلاگتون رو لینک میکنم
زهرا
9 آبان 91 16:28
فکر نمی کردم نخود سیاد وجود خارجی داشته باشه! عکس آش دندونی کوچولوی نازتونو بذارین ما هم آنلاین بخوریم!
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 آبان 91 18:34
ok منتظر عکس آش هستیم ...
مامان سبحان جون
9 آبان 91 20:44
ماشالا به نی نی ناناسی یه سری هم به ما بزنید
مهناز
11 آبان 91 12:59
نخود سیاه ایول دنودون دوم مبارک آوینا جون
مهناز
11 آبان 91 13:20
خصوصی داری
مامان سبحان جون
11 آبان 91 15:07
ممنون خاله جونی اومدی پیشمون ماشال به اوینا جون دومین دندون اوینا جون مبارک
مهناز
11 آبان 91 19:10
خصوصی داری گلم
مامان نازی
12 آبان 91 11:24
باز تابید از افقْ روزِ درخشانِ غدیر شد فضا سرشار عطرِ گل ز بستان غدیر موج زد دریای رحمت در بیابان غدیر چشمه ‏های نور جاری شد ز دامان غدیر
زيبا
12 آبان 91 16:23
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک