آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

هشت ماهگیت مبارک عزیز دل مامان و بابا

1391/9/1 13:01
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

عزیز دل مامان و بابا قلبدختر دوست داشتنیمون هشت ماهگیت را بهت تبریک میگیم. خیلی این روزها زود گذشت هم برای من و هم برای بابا مجتبی. دعا میکنم از ته دل برایت که همیشه سالم باشی و تندرست. و اما باید از خدای بزرگ تشکر کنیم بابت این امانت الهی که حسابی مشغول و سرگرممون کرده و از تنهایی دراوردتمون. خدایا شکرررت. هزاران مرتبه شکررررررررررررررررت....

این که یه روز زودتر اومدم برات این پست را بگذارم دلیل داشت و دلیلش چیزی جز این نبود که داریم به اتفاق شما می ریم مسافرت پیش پدربزرگ ها و مادربزرگ های شما و این چند روز تعطیلی را پیش اونها هستیم. انشاا... اگر خدا بخواهد یکشنبه بعدازظهر برمی گردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

باران قلنبه
1 آذر 91 12:50
مبارکه ناناز خاله
راحله
1 آذر 91 15:32
عزیز دلم 8 ماهگیت مبارکککک چه زود بزرگ میشن این وروجکهااا خداروشکررر خداروشکررر خوش بگذره بهتون عزیز دلمممممممممم.


مهناز
2 آذر 91 9:20
مواظب خودتون باشید خوشگل خاله رو هم ببوس ماشالله ش باشه
هدی مامان مه نیا
2 آذر 91 17:01
دووستت دارم دوووستت دارم دووووستت دارم دوووووستت دارم دوووووووستت دارم دوووووووووستت دارم دووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووستت دارم دووووووووووووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم دووووووووووووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووستت دارم دووووووووووووستت دارم دوووووووووستت دارم دوووووستت دارم دووووستت دارم دوووستت دارم دووستت دارم دوستت دارم
(مرضیه)
2 آذر 91 20:53
هر روزت مبارک اوینا خانوم مسافرت هم خوش بگذره
دخمـــــلی
2 آذر 91 23:24
ایشاا...الان در هر حالی هستی نورانی باشی به یاد اربابمون....و برا ما هم دعاگو
ثمین
3 آذر 91 4:18
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! اگه عکسها از سال قبل هم باشه مشکلی نیست! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم
خاله مریم
3 آذر 91 21:37
هشت ماهگیت مبارکه عزیزم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
6 آذر 91 12:39
مبارکه عزیز دل خاله ... بسلامتی الهــــــــــــــام جان آپــــــــــــــم
خاله فیروزه
6 آذر 91 18:02
8 ماهگیت مبارکه عزیزمممممممممممم
مامان آوينا
7 آذر 91 8:18
8 ماهگيت مبارك عزيزم ايشالا كه خوش گذشته باشه
سمان مامان آرشیدا
7 آذر 91 16:15
سلام مامان آوینا جون.
آرشیدا تو مسابقه عکس شرکت کرده.
اگه زحمتی نیست برید بهش رای بدید.
باید به 3 نفر رای بدید و حتما آدرس وبلاگتون رو بذارید.
شماره آرشیدا 1124 هست.
اینم لینکش:
http://meysamak.blogfa.com/post-710.aspx


رای دادم عزیزم
آتنا مامان روشا
7 آذر 91 17:39
مامانی من کلی تایپ کردم بعدش اشتباهی کد امنیتی رو زدم ظاهرا ثبت نشد اگر نظرم برای شما دو بار ارسال شد ناراحت نشید . در مورد مسواک روشا هم من هم روشا که خیلی دوستش داریم به چند علت هم نرمه مثل دندان گیر نیست که خیلی سفت باشه هم زبری داره هم جای انگشت داره هم باریکه بچه تا ته دهنش هم میتونه بکنه و لثشو بخارونه به عنوان مسواک انگشتی قطره آهن خریدم .





ممنونم عزیزم از اطلاعاتت
پگاه مامان آرتین
7 آذر 91 19:52
سلام بایک مقداری تاخیرمبارکهههههههههههههه.شادباشی گلم
سمان مامان آرشیدا
7 آذر 91 22:18
ممنون مامان آوینا جونی از رایت.
دوست داریم.
آوینای خوشگلم رو هم ببوس.


خواهش میکنم قابلی نداشت....
زینب السادات(مامان تسنیم)
7 آذر 91 23:54
الهام جان هنوز برنگشتین؟


چرا عزیزم برگشتیم....
دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ....㋛
11 آذر 91 20:12
سلام الهام جون بابا بیخیال بند ناف...نمیدونم اونجا چجوری باید جواب پرسشتو بدم اموم اینجا... خداییش اینها همه خرافاته..... سر جای بند ناف دخترتو ببوس بگو خدایا شکر که اونچه کسی قادر بهش نیست تو بوجود آوردی و زنده نگه داشتی و از راه این(ناف ناناسی)بهش نیرو رسوندی و وقتی بهم دادنش یه تیکه از آثارش موند که اونم به سلامتی افتاد و الان یه دختر خوشگل موشگل کامل سالم بعدها بالغ دارم هرکی از من پرسید گفتم انداختم مسجد.....چون اگه میفهمیدن واویلا میشد که چــــــــــــــــــــــــــــــترا چنین و چنان..... به هر حال اضافه بیجان انسانه و تمیز نیست هرچند مال گوشه جگرمون باشه..... بدو بنداز سطل بابا
رها مامان راستین
11 آذر 91 23:17
عزیزم 8ماهگیت مبارک
مهناز
17 آذر 91 17:19
سلام خانومی خوبی؟ آوینا خانم خوبه؟ لطف داری ممنون که میای این مدت میانترم داشتم ترم 3 هستم مجبور بودم بخونم تا بتونم پاس کنم به زودی آپ میکنم
مهناز
18 آذر 91 16:24
سلام عزیزم آپیدم منتظرتم
مهناز
18 آذر 91 17:26
ممنون خانومی لطف داری مرسی که اومدی پست جدید نمیزاری شما؟ دلمون واسه آوینا جون تنگیده