آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

اولین سرماخوردگی شما دقیقاٌ در هفت ماه و نیمگی شما...

1391/8/22 11:34
5,794 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 15 ابان بود. و از بعدازظهر شما دچار ابریزش بینی شدی البته صبحش بینی ات گرفته بود و من با قطره رینوسالتین تمیز کردم ولی ابریزش بینی ات از بعد از ظهر شروع شد . امروز بردمت مرکز بهداشت و پیش پزشک خانواده امون و اقای دکتر هم تمام قسمتهای بدنت را معاینه کرد و گفتم گوشش چرک داره گفت نه گفت سرفه هم داره گفتم خیلی کم ولی ابریزش بینی اش شدیده. خلاصه برای شما استامینوفن و اموکسی سیلین ١٢٥ (گفت گلوش یکم ملتهبه)  و سرماخوردگی کودکان نوشت. احساس کردم خودم هم یکم گلوم خلط داره معاینه کرد و برای من هم امپول و شربت و قرص نوشت. تو مسیر که داشتم می رفتم داروخون داروهات را بگیرم دیدم مغازه پوشک ب ا ر ل ی داره. رفتم یه بسته امتحانی خریدم . خلاصه داروهامون را از داروخونه تهیه کردم (البته اینم بگم به دکتر داروخونه گفتم دوتا نسخه را باهم بده حساب کنم می گه فامیلیتون گفتم میگه من الان فقط دفترچه نیکا نصیرزاده دستمه می گم بابا من الهام .... هستم اخرسر فهمیدیم بابا جلد دفترچه مال منه برگه هاش ماله نیکا نصیرزاده یه دختر 11 ساله. ای بابا می گم مگه میشه دکتره میگه کار نشد نداره...اخه تازه همسرم دفترچه را برده تعویض کرده اینم اشتباه لپی    ت ا م ی ن    ا ج ت م ا ع ی)و اومدیم خونه به شما داروهات را دادم و الان خوابیدی . خداکنه زودی خوب بشی دختر عزیزم...

پ. ن. 1- اوینا کم کم باید رو تعداد زیاد رفتن چهار دست و پاش تمرین کنه ...

پ.ن. 2 = امروز بعد از مدتها که تلاش می کنی از حالت خوابیده بلندشی و بشینی که البته یکی دوبار انجام داده بودی دیدم از حالت خوابید به صورت یه ور میشینی خودت به مدت 5 دقیقه و دوباره تغییرحالت میدی. اینم از کارای امروزت بود.

پ. ن. 3= دیروز عکس زانو و ساق پای سمت راستم را به پزشک خانواده نشون دادم گفت احتمال زیاد شروع ارتروز هست . باید برای درمان و پیشگیری از زیاد شدن اون برم پیش یه دکتر فوق تخصص روماتولوژی...

پ. ن. 4= سه شبی هست که ده بار بیشتر از خواب پامیشی نمیدونم به خاطر سرماخوردگیته؟؟؟؟ البته تو کتاب اولین سال زندگی کودک شما دیدم نوشته بچه هایی که تازه چهاردست و پا میرن اینطوری میشن و می خوان از خواب بیدار شن و چهار دست و پا برن. خداکنه این حالتت زود خوب شه و شبا انقدر بیدار نشی....هم خودت اذیت میشی و هم من و بابا مجتبی....

پ. ن. ٥= تقزیباٌ ده روزی هست که بلافاصله بعد از گرفتن هر چی که تو دسته ازت میزنی زیر گریه. البته ما موارد خطرناک را از شما می گیریم و شما هم یمزنی زیر گریه. موقعی هم تو روروئکت هستی اسباب بازیهایی که جلوت میگذاریم را بعد از بازی کردن باهشون میندازیشون پایین روروئک و با دقت تماشاشون می کنی.

پ. ن.٦= به پست مقایسه پوشک پوشک ب ا ر ل ی را هم اضافه کردم و در موردش توضیح دادم نظر یادتون نره ؟؟؟؟؟...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی آوید
15 آبان 91 21:57
بلای آوینا گلی دور باشه...امیدوارم زودتر خوب بشه... الهام جون دختر منم همینطوری شده...هر چی رو از دستش میگیرم میزنه زیر گریه... واسه شب بیدار شدنا هم یه سری از مامانا نظرشون اینه که بخاطر دندون دردشونه که از خواب بیدار میشن... راستی مواظب خودت و پادردت هم باش و حتما پیگیری کن
ريتا
16 آبان 91 8:52
آخي... هنوز در حال تلاش كردنه؟ حسين تند تند و زياد ميره و ديگه خسته نميشه گريه كنه. اون موقع ها يه خورده مي رفت سريع خسته مي شد ميزد زير گريه ولي حالا خوب شده ديگه... پوشك من هرچي امتحان كردم ديدم هيچي مولفيكس ايراني نميشه هم جذبش خوبه هم قيمتش! ماي بيبي كه اصلا جذبش خوب نيست! دقيقا نصف مولفيكس جذب ميكنه!
مامان تسنیم
16 آبان 91 19:53
آوینای گل ما بهتره؟؟فکر کنم هوای این روزا یه جوری بوده که همه بچه ها سرماخوردن. تسنیم هم آبریزش داره خودت چطوری؟ زودتر دکتر برو و به خودت برس که دخترت به یه مامان سالم نیاز داره
م ح
16 آبان 91 21:53
انشالا خوب شه زودتر امید زندگیتون
مامان همای مسیحا جونی
17 آبان 91 11:57
ماشالا بهت ناز گل خانوم بیا به پسمل منم چهار دست و پا یاد بده !! ایشالا همیشه سالم باشی. بوس واسه نمک قیافه ت !!
خاله مريم (مامان الينا)
17 آبان 91 12:33
بلا به دور عزيز دلم دعا ميكنم زود زود خوب بشي عزيزم
پگا مامان آرتین
17 آبان 91 13:05
ایشالا هیچوقت مریض نشی عسلم.
سمانه مامان آرشیدا
19 آبان 91 0:39
آخی عزیزم ایشاللا زودی خوب میشی. چهار دست و پا رفتنت هم مبارک باشه عسلم. ارشیدا هم اوایل از خواب پا میشد چهار دست و پا میرفت. الان خیلی بهتر شده. مواظب زانوت هم باش الهام جون.
زهرا
19 آبان 91 12:16
انشالا زودی خوب بشه خانوم کوچولو. پوشک بارلی رو من امتحان کردم. چسبای کنارش کش نمیان و این بستنش رو مشکل میکنه. من زیاد راضی نبودم
الهه مامان یسنا
21 آبان 91 10:05
ایشالا زود خوب بشین شما مادر ودختر
مامان کوثری
21 آبان 91 15:20
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
هدي
28 آبان 91 19:55
گـ ـونهءزمــان رامـی بوسَم تــ ـادیگرگُــذشته رابـه یادَم نیــاورد... افسـانهءتَلخِ آخََرین دلبَستگـی را... خــودَم خــ اکستَرَش رابــه بادسپُردم همــین دیروزِ نَزدیکــــ وَقتـــی قایقِ آبرویَــم دَردَریــایِ طــوفانیِ حَــرف هـایِ داغِ اوشکَستـــ خـودَم تــابوتَش رابــ ـه دوش کشــیدَم وَقـــتی آسِمانِ این سَقفــــ بــویِ تُــرا گرفتــــ!