آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

مقایسه پوشک

1391/8/15 14:24
18,523 بازدید
اشتراک گذاری

دو هفته پیش که رفته بودیم مسافرت شهرمون. یادم رفت از اونجا پوشکات را بیارم. ١٤ دونه پوشک دیگه داشتی خونمون اونا را استفاده کردم ولی پوشکات به دستمون نرسید عزیز داده بود عمه (مامان ملینا و محمد صادق) بیاره ولی چون اونا هم خونشون نزدیکه ما نیست دیرتر اومدن خونمون. از اونجایی که اخرین بسته پمپرزت را با خودم برده بودم مسافرت و دیگه به غیر از اون ١٤ تا دیگه پوشک نداشتی و از یه طرف هم وزن شما ٨٣٠٠ کیلوگرم بود (البته الان ٣٠٠ گرم وزن کم کردی  و وزنت ٨ کیلو شده. فکر کنم به خاطر کمتر غذا خوردنت و تحرک بیشترت و دندونت هست)و پوشک های جا مونده ٥-٩ کیلو بود و منم به خاطر اینکه مبادا اون پوشکا دیگه بهت نخوره تصمیم گرفتم تا رسیدن پوشکات از پوشک ایرانی ها استفاده کنم. شنیده بودم از اطرافیان پوشک مرسی بهترینه تو ایرانی و پوشک پامتی هم رقابت کننده با مرسی هست چون یکم از لحاظ نازکی نازکتر هست. خلاصه بابا مجتبی رفت برات یه بسته مرسی خرید. وقتی دیدم احساس کرم کیفیتش زیاد بد هم نیست. اتفاقی با یکی از دوستام صحبت می کردم که سری قبل زحمت خرید پوشکات افتاده بود روی دوش اونها گفت  پ م پ ر ز گرون شده گفتم چند گفت ٤٦ هزار تومن. من که سری قبل ٦ بسته بسته ای ٣٠ هزار تومن خریده بودم شکه شدم. خلاصه تصمیم گرفتم پوشک های دیگه را هم امتحان کنم و یا تحقیق کنم در موردشون که به نتایج جالبی رسیدم گفتم این اطلاعاتم را در اختیار مامانای دیگه هم بگذارم انشاا... که مفید باشه...

پ م پ ر ز=

جلوی پ م پ ر ز

 

پشت پ م پ ر ز

 

داخل پ م پ ر ز

اخرین قیمتی که تو هفته گذشته متوجه شدم 58 هزار تومن. البته این سایز 5-9 کیلو هست . سایز 3. و 74 تایی هست . از لحاظ کیفیت علی. قیمتش بالاست. و نکته قابل توجه اش وجود کش در قسمت چسب هاش هست و دونه های ریزی که داخلشه و باعث میشه بچه وقتی ادرار می کنه نرم بشه که بی نظیره....

 

پ ا م ت ی-

جلوی پ ا م ت ی

 

پشت پ ا م ت ی

 

داخل پ ا م ت ی

این سایز maxi پا م ت ی هست که 8-18 کیلو هست . قیمتش 4200 تومن و 12 تا داخل بسته اش هست . این مارک نسبت به م ر س ی یه کوچولو نازکتره . ولی طرح دار نیست  و ساده هست و لایه محافظ که جلوگیری از تماس ادرار بچه به پوستش را داره. چسباش تو پوشکای ایرانی بهترینه. این مارک پشتش کش نداره....

جلوی م ر س ی

 

پشت م ر س ی

 

داخل م ر س ی

 این سایز 8-18 کیلو م ر س ی هست و قیمتش 4000 هزار تومن و 12 تا داخلشه. از مزیت هاش داشتن کش پشت کمرش و لایه جلوگیری ادرار بچه با پوستش هست و طرح دار هم هست که البته به نظر من زیاد طرح دار بودنش مهم نیست . ولی منتها در مقایسه با پ ا م ت ی یکم کلفته و چسبش هم کیفیتش پایین تر از پ ا م ت ی هست. ولی خوب پ ا م ت ی کش نداره پشت کمرش م ر س ی داره... 

جلوی مای بی بی پریمیوم

 

پشت مای بی بی پریمیوم

 

داخل مای بی بی پریمیوم

 

اینم مای بی بی پریمیوم هست که قیمتش 5100 تومن و 16 تا توشه. از مزیتهاش نازکیش و چسبش و طرح دار بودنش (طرح هاش را از پ م پ ر ز کپی کرده) ولی یکی از معایبش نداشتنلایه محافظ پوست در مقابل ادرار بچه هست و نمیش به نظر من ازش گذشت؟؟؟

 

روی وشک ب ا ر ل ی

 

پشت ب ا ر ل ی

 

داخل پوشک ب ا ر ل ی

این پوشک ب ا ر ل ی هست. فعلا 15 تایی هستش و قیمتش 5500 تومن( البته سه تاش رایگان انگار روش زده بود) سایز MAXI هست و 8-18 کیلو هست . لایه محافظ جهت برگشت ادرار بچه با پوست داره مثل م ر س ی و پ ا م ت ی. چسب پ ا م ت ی بهتر از چسب م ر س ی و ب ا ر ل ی هست. ولی نازکی ب ا ر ل ی مثل پ ا م ت ی هست. ولی من از یه چیزه دیگش خوشم اومد این بود که وقتی به بچه می بندی احساس می کنی جمع و جوره مثل پ م پ ر ز در واقع مناسب با اناتومی بدن کودک(ههههههههههههههه). روشم که طرح پارچه داره و ساده نیست وقتی اولیش را به اوینا بستم براش رنگش جالب بود هیچ وقت دولا نمیشد به پوشکش نگاه کنه امروز رنگ زردش براش قابل توجه بود....از نظر من مای بی بی پ ریمیوم زیاد جالب نیود به مح دستشویی کردن بچه تابلو دستشویی بچه را نشون میده.... 

 

البته یه پوشک خارجیه جان به به یا همون کن به به دیگه هم هست که تقریبا کیفیتش با پ م پ ر ز قابل مقایسه هست که زیبا جان عکسش را در وبلاگ پسرش قرار داده لینکش را می گذارم برید ببینید قیمتش 39000 تومنه و همون دونه های ریز پ م پ ر ز را داره ....من خودم نداشتم و هنوز استفاده نکردم...

اینم ادرسشhttp://arshan91.niniweblog.com/post79.php

نظر یادتون نره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما از چه پوشکی استفاده می کنید؟ کیفیتش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

زيبا
13 آبان 91 10:12
كارت جالب بود


مرسی عزیزم...
مامی آوید
13 آبان 91 10:24
الهام جون دست و دلم نذار بخاطر پوشک که خونه...پمپرز استفاده میکردم ولی سری قبل سایز 3 گیرم نیومد....تازه میگفت 58 تومن میفروختم...منم از مارکای دیگه evy baby گرفقتم....زد و پوست دخترمو سیاه کرد...40000تومن هم بودش....کانفی هم گرفتم...همینطور بود....دو روز پیش ی هپوشک جدید به من معرفی کردن که میگفتنم شبیه پمپرزه ولی ایرانیشه....به نام بارلی...5800 گرفتم...دوروزه دارم میبندم خیلی خوبه ولی هنوز تیرگی پاهای آوید هست...اگه اینطوری پیش بره میریم بندر دیلم و از اونجا میگیریم...البته احتمالا جان ب ب رو هم امتحان میکنم...حرصم گرفته از اون 40000تومنی که دادم و فقط 4-5 تاشو استفاده کردم...74تایی بود
مامان تسنیم
13 آبان 91 12:28
من که همه مارکها را تست کردم طرفدار سرسخت مرسی هستیم عیبش هم همون یه کم کلفت بودنشه ولی بقیه مزایاش خیلی خوبه در مقایسه با قیمتش 26 تایی را میخریم 8500
مامان آیدین
13 آبان 91 12:36
سلام خسته نباشین ایده جالبی بود من برای پسرم اول بامبرز استفاده کردم بعد که گرون شد از کن ب ب سایز سه استفاده میکنم پوشک خوبیه قیمتش هم چهل و پنج تومنه همین که نازکه خیلی خوبه بقیه خیلی ضخیمه .ایشالا نینیامون سالم باشن بگو همه چی گرون بشه میخریم براشووووووووووووووون
م ح
13 آبان 91 14:26
ماشالا به قیمتا عیب نداره فدای سر بچه های گلتون مهم سلامتیشونه ایشالا بزرگ شن و قدرتونو بدونن
سپیده
13 آبان 91 14:36
سلام الهام خانم. در مورد مقایسه پوشکها چشم بررسیش می کنم و می زارم. خیلی برام جالب بود. در مورد نقاشی ها متاسفانه از روی کتاب نیست چند تا سایت خارجی هستن که نیاز به فیلتر شکن برای باز کردنش هست که از روی اونها می زارم. با اینحال در خدمتم. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان مژگان
13 آبان 91 16:24
سلام عزيزم.دستت درد نكنه خيلي كارت جالب و مفيد بود.دخترم آيسا ميخواد با آوينا جون دوست بشه آخه تقريبا همسن هستن.ماماني اجازه هست؟
مهناز
13 آبان 91 16:32
خودت که میدونی من هنوز لیاقت مادر شدن نداشتم! ممنون اطلاعات خوبی بود
مامان آمیتیس
13 آبان 91 18:23
سلام. دختر من 3 سالشه و الان 7 ماهه که دیگه پوشک نمیشه.... اما از همون موقع که بدنیا اومد براش پمپرز آلمانی میگرفتم، چند وقت بعد دیگه آلمانیش تو بازار نبود بجاش پمپرز ترکی و عربی و پمپرز شورتی میگرفتم که خیلی خوب بودن و راضی بودم.... البته وقتی که سایز +4 پمپرز میگرفتم قیمتش بالا رفته بود و کیفیتش اومده بود پایین.... یادمه چند بار که پمپرز گیر نیاوردم مارکای جوی فول و اوی بی بی و مرسی هم گرفته بودم که به نظرم اصلا خوب نبودن. جوی فول و مرسی که خیلی ضخیم بودن و چسبشون خوب نبود.... اوی بی بی هم احساس میکردم بیرونش نمدار میشه..... اون اواخرم که دیگه زیاد پوشکش نمیکردم چند بار مولفیکس گرفتم که از همه لحاظ (قیمت و کیفیفت و چسب)خوب بود و خیلی راضی بودم....
مامان بنیتا
14 آبان 91 0:33
سلام.من روزها از کن ب ب ( جان ب ب ) واسه دخترم استفاده می کنم و شب ها چون مدت طولانی تری پوشک به پاشه براش پمپرز می بندم .البته که پمپرز عالیه ولی خداییش کن ب ب هم حرف نداره
من و پنخاه درصد خودم
14 آبان 91 1:00
ممنون که به من سر زدید...من هم مثل مامان امیتیس جون اواخر برای از پوشک گرفتن پسرم مولفیکس گرفتم البته کمی چسبش کمه ولی نسبت به بقیه حساسیت نمی داد.. به چوی فول حساس بود و چند تا مارک ترک دیگه...موفق باشی
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
14 آبان 91 2:33
سلام عزیزم من اوایل برای امیرعلی مولفیکس استفاده میکردم خوب بود و ی مدت که گذشت کیفیتش افتضاح شد و زدم تو کار پمپرز پریما (ترکیه ای) خیلی عالـــــــــــــــــــی بود قیمتش 25000 تومن تا اینکه تو این تحریم ها کیفیتش به نصف رسیــــــد و قیمتش زد بالا که بعد از اون الان تقریبا 3الی4 ماهه که دارم پرِیـــــــــــــــــما لهستانی میگیــــــــرم قیمتش یکمی بالاست بین 35000 الی 40000 تومنه ولی من خیلی راضی ام ... راستی خانمی چرا سونو 3بعدی نرفتی؟؟؟ 3بعدی بیشتر از 10 دقیقه خطر داره من که رفتم چون صورت امیرعلی معلوم نبود گفت نمیتونم بیشتر از این طولش بدم؛ سونوی بعدی نه ماهگی بود که دوباره رفتم پیش همون دکتر و برام عکس صورت امیرعلی رو گرفت ریخت روی سی دی عکس هاش... قربون چهاردست و پا رفتنت خاله جون ، امیرعلی من که خیلی تنبله تازه یکم سینه خیز میره اونم با کلی نق و نوق و غر غر...
مامان ساینا
15 آبان 91 9:57
سلام عزیزم آره پمپرز خیلی عالیه اما خیلی گرون شده من الان از confyاستفاده میکنم به نظر ن که تمام ویژگی های پمپرز رو داره مخصوصا چسبش..10بار هم بازش کنی باز میچسبه.قیمتشم خوبه 20تاییش6000تومن. البته تا 2اه پیش3000تومن بود 1دفعه رفت بالا
پگاه مامان آرتین
17 آبان 91 13:03
سلام عزیزم منم اولش پمپرز استفاده کردم.بهد اوه بیبی،حالا هاگیست یا جی فول هرکدوم گیرم بیاد.ولی هیچی پمپرز نمی شه ولی خیلی گرون شده نکته مهم:مامان گل هرپوشکی استفاده می کنیددقت کنیدکلفت نباشه چون بین پاهای نی نی فاصله می ندازه وحالت می ده http://artinjan90.niniweblog.com
راحله
17 آبان 91 18:21
سلام عزیزم.ممنون چه کار جالبی کردیمن از مای بیبی استفاده کرده بودم اصلا راضی نبودم.مرسی هم استفاده کردم خوب بود.مولفیکس چسبش زیاد خوب نیست واسه همین دیگه استفاده نکردم.فقط و فقط از پامتی خیلی راضی هستم مه 12 تایی 8 تا 18 کیلو قیمتش 4100 تومنه
آتنا مامان روشا
19 آبان 91 18:55
مطلب مفیدی بود مرسی.
دخملی
24 آبان 91 3:18
ای جونم با این مبحث داغت... منم پکامفی و پامتی و بیشتر مرسی و مولفیکس استفاده میکنم بیشتر بستگی به شرایط اقتصادیمون داره...حتی واسه صدتومن ارزون و گرونتر شدنش.. البته من چون همیــــــــــــــشه بعد از شستن انیس جونم با سشوار خشکش مکنم بینظیره وپوست بدنش کلی مقاوم میشه در برابر سوختی یعنی تو خونمون همیشه کنار جای تعویضش سشوار آماده است...ینو تو نی نی سایتیاد گرفتم..... امید وارم به دردتون بخوره
نسیم-مامان آرتین
28 بهمن 91 10:55
سلام مامانی من اول یه 10 ماهی مولفیکس خارجی استفاده کردم وبعدش هاگیز و الانم یه 3ماهی میشه جان به به از همشونم راضی بودم و چند سری مولفیکس ایرانی استفاده کردم که به پسرم نیوفتاد آخه یکم بدنش قرمز میشد دیگه استفاده نکردم در کل پست جالبی گذاشتی
عاطفه مامان مهرسام
28 بهمن 91 23:26
خانومی دستتون درد نکنه برا پست جالبی که گذاشتید واقعا عالی بود ولی اکثر پوشکهای خارجی فقط تو تهران پیدا میشن! ما باید به همین ایرانیاش بسنده کنیم!
شقایق
7 اردیبهشت 92 10:46
سلام
خیلی جالب بود به خصوص که عکس داشت
من الان 32 هفته باردارم می خوام یرای نی نی پوشک بخرم. ایرانی هم می خوام ولی واقعا نمی دونم کدوم خوبه.
پشتش کش داشته باشه خوبه یا نه؟
لایه محافظ پوست چه قدر تاثیر داره؟


شقایق عزیز تا اونجا که من تجربه دارم حتما لایه محافظ داشته باشه خیلی خوبه...تو دسته هاش کش باشه و یا اینکه پشتش کش داشته باشه هم خوبه... پوشک به نظر من مرسی حساسیتی ایجاد نکرد برای دختر من... مرسی می تونه انتخابه خوبی باشه تو ایرانی ها.. تو خارجی ها هم کن به ه و یا پمپرز خوب بودن من راضی بودم
یلدا
14 اردیبهشت 92 15:39
سلام عزیزم
پست بی نهایت عالی ای بود. من از سرچ گوگل اینجا رو پیدا کردم و خیلی هم استفاده کردم ... واقعا پوشکهای ایرانی چه پیشرفتی کردن 4 سال پیش برای پسملی فقط پمپرز و اوی بیبی می گرفتم یه پنبه ریز طلایی بود تو این مایه ها ایرانی که بعد از یه مدت پوست نی نی باهاش سیاه میشد... اون موقع با اینکه ایرانی ها همه پوشش بیرونشون پلاستیکی بود ولی مبارک و پنبه ریز خوب بودن الانم سر دخملی رفتم کن به به سایز 2 تا 5 گرفتم و یه داروخانه هم بهم ماما داد سایزشون یکیه و خیلی با این ایرانیه حال کردم البته تا نی نی بیاد ببینم چطور میشه کش پشت نداره و چسبشم به نظرم خوب نیست ...

بازم مرسی فقط اگه اجازه بدی وبلاگ رو تو کلوپمون معرفی کنم... تو نی نی سایت


خواهش می کنم عزیزم... منتها ادرس وبلاگتون را درست وارد نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم
10 تیر 92 16:45
سلام مرسی از اطلاعات خوبت خانومی منم از خیلی وقته هاگیز استفاده می کنم و عالیهههه
عذرا
30 فروردین 93 14:43
سلام. ممنون از پستت واقعا دنبالش گشتم و بالاخره تو وبلاگ شما پیداش کردم. پسر من 26 ماهشه. میخوام کم کم از پوشک بگیرمش. تا الآن از مولفیکس استفاده کرده، راضی بودم ولی کمیاب شده! دنبال یه پوشک ایرانی قیمت پایین بودم و البته با کیفیت که به مرسی رسیدم، هنوز استفاده نکردم ولی از پست بقیه مامانها مشخصه که انتخاب خوبیه... اگه در راستای پوشک گرفتن بچه هم توصیه ای دارید بذارید استفاده کنیم. ممنون
مامان اراز
15 اردیبهشت 93 21:58
سلام الهام جون.من اول پمبرز استفاده میکردم که عالی بود بعد پیدا نکردمو جان به به خریدم که اصلا خوشم نیومد.وقتی خیس میشد خیلی باد میکرد.اما بعد مولفسکس خریدم که هنوزم همونو میخرم.ترکه .راستی ی بار وثتی نوزاد بود ایرانی مای بی بی خریدیم که اصلا خوب نبود.کشش پاهای پسرم و قرمز کرد
کوروش
20 دی 94 16:13
سلام خانومای گل من برای نی نیم مای بیبی مولفیکس مرسی بارلی استفاده کردم همشون مزخرفن،الان کنفی و جامپر استفاده میکنم،کنفی بوی عطر میده جامپر هم همیشه هس میکنم خیسه،نمیدونم چیکار کنم!!!! توی شهرستان هم مارک خارجی خوب گیر نمیاد،،پوست نی نیم حساسه که هی مارک عوض میکنم براش
شهره
6 بهمن 94 16:48
سلام بهترین پوشک بازار به نظر من پمپرز (پریما) ترک هست هم با کیفیته و هم سبکه و هم قدرت جذبش بالاست و حساسیت هم اصلا نمیده. از طریق سایت http://www.likekala.ir هم به صورت اینترنتی میونید به قیمت عمده خرید کنید و درب منزل کالا رو تحویل بگیرید.
عفیفه بانو
26 فروردین 95 1:46
سلام.منم خیلی مارکهاروامتحان کردم.برادخترم کانفی عالی بود.ولی پسرم مرسی،بارلی،مای بیبی ممتاز،کانفی ومولفیکس باهمش نم میده