آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

گذشت نیم دهه از عهد و پیمان مامان الهام و بابامجتبی + اپلود تصاویر

1391/11/23 2:45
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٩ بهمن ١٣٩١ - ساعت ١٢ و ٤٥ بعداز ظهر

دیروز ١٨ بهمن ماه ١٣٩١ بود و ما با گذشت ساعت ٩ شب نیم دهه از عهد و پیمان ازدواجمون را پشت سر گذاشتیم. چه لحاظ زیبایی بود وقتی چشم دوخته بودم به ساعت. موقعی که ساعت تقریبا ٨ شب بود... بعد با خودم می گفتم چه زود گذشت این ٥ سال.... اره عزیزم دقیقا ١٨ بهمن ١٣٨٦ بود (در حالی که من امتحانات ترم اخر دانشگاه را داشتم سپری می کردم ) ساعت ٩ شب مراسم عقدمون البته با صلوات صورت گرفت... (دقیقا ٢٩ محرم بود اون سال)...

دیشب یه جورایی دوست داشتم همسرم را سورپرایز کنم... همسرم علاقه زیادی به شیرینی نخودچی داره منم از شب قبلش خمیرش را درست کردم و دیروز اون را درست کردم(خمیرش نیاز به ٢٤ ساعت استراحت داشت).... البته شب قبلش متوجه درست کردن شیرینی نخودچی شد اونم به برکت اوینا خانوم گل و گلابمونه... اخه در حضور اون من نمی تونم این جور کارا را بکنم ... مجبورم زمانی که همسرم خونه هست و مطمئنم که پیش اون هست و دست به چیزی نمی زنه منم مشغول درست کردن این جورچیزا باشم ولی سورپرایز دوم درست کردن تیرامیسو بود اونم برای اولین بار تو دوره زندگیمون توسط خودم... ازشون عکس انداختم ولی انگار مشکل اپلود عکسم جدیه و اصلا نمی تونم اپلود کنم!!!!!!!!!!!!!!

 18 بهمن 91- تیرامیسو

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

18 بهمن 91- یه برش از تیرامیسو

اوینا خواب بود .. به محض اینکه شمع ها را روشن کردم و گذاشتم یک دفعه بیدار شد... چهره اش هم خواب الوده و درهم به همین دلیله!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اوینا در اغوش پدرش-18 بهمن 91

اولین شیرینی نخودچی که درست کردم..... خیلی عالی شده بود خیلی..... واقعا جاتون خالی خوشمزه بود...

18 بهمن 91- شیرینی نخودچی

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

پ.ن.1= این پست روز 23 بهمن عکس هاش اپلود شد...ساعت تقریبا 3 نیمه شب ... واقعا انگار کارم نیمه تموم مونده بود عذاب میکشیدم....

 

 

 

مامان امیر علی جان ما را هم در مسابقه 

چـــرا وبلاگـــ برای بچه هامون ساختیــــم ؟!؟!؟

شرکت داده ....

دلیل اول= قبلنا همه تو دفترچه ای لحظات بیاد موندنی را یادداشت می کردم گفتم خوبه که ثبت این لحظات بای جیگر گوشمون طوری باشه که تصویری باشه و با توجه به اینکه اوینا کم کم اصلا این خاطرات در ذهنش نخواهد موند با توجه به بزرگ شدنش همونطوری که تو ذهن ما نمونده...جاب دونستم که این لحظات براش ثبت به و دقیقا بدونه مثلا اولین دندنش کی دراومده یا اولین خنده اش کی بودهو ... با توجه به این که من خاطرات بارداریم را داخل دفترثبت کردم احساس کردم بر اثر گذشت زمان شاید پاره بشه و از بین بره ولی اینطوری دیگه فنا شدنی درش نیست...این دلیل اول بود..

دلیل دوم= با توجه به زندگی های الان.. که خیل کم به کم همدیگه را می بینیم ...و ما هم فرقی نمی کنه من یا همسرم از خانواده هامون دوریم ..این بهونه خوبی میشه تا بقیه خانواده هامون هم از طریق این گزینه ازمون خبردار بشن و یه جورایی از رشد و نمو اوینا اطلاع پیدا بکننو دیداری تازه بکننن ... البته این باعث میشه مثلا دوستای دانشگاهیم و یا دوستان دیگم هم دیداری با اوینا داشته باشن.... هر چند الان ر ا ی ت ل هم اینکار را می کنه... ولی این یه لذت دیگه ای داره...

دلیل سوم= اشنایی با هم سن و سالای اوینا و یه جورایی شاید موقعی که واقعا ادم خسته میشه از بچه داری وقتی اونا را هم می بینه دوباره انرژی می گیره ... شاید م تبادل اطلاعات باشه تو زمینه فرزند پروری . چون همه یه جوریایی یه نقطه اشتراک دارن...

دعوت میکنم از =

زینب جون مامان تسنیم

راحله مهربان (مامان هوراد)

مامی اوید (عروسک زیبای من و باباش)

اگه دوست داشتید تو این مسابقه شرکت کنید شاید این پست هم یه جورایی بعدا برای بچه هامون جالب باشه که واقعا بدونن دلیل اینکه ما براشون وبلاگ باز کردیم چی بوده...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
19 بهمن 91 13:06
عزیز دلم تبریکـــ میگم امیدوارم که سالیان سال در کنار همســـر و دختر عزیزتـــ زندگیه شـــادی رو داشته باشـــین ... ببوس آوینا جونم و
م(خط خطی خوانا)
19 بهمن 91 18:07
تبریک پنجاهمین سالروز عقدتون ایشالا پنجاهمیش رو تبریک بگم ماشالا به خانووووم کد بانوی خودمون اره وبلاگ نویسی ایده خوبیه منم بهش عادت کاردم واسه موندگاری لحظات و خاطه ها خیلی عالیه همینطور یه تنوع تو زندگی اشنایی با ادمها و شخصیتها و رفتارها و زندگی های متفاوت هم یکی از بهترین پیامداشه من که خیلی خوشم میاد و خیلی راضی ام
م(خط خطی خوانا)
19 بهمن 91 18:16
راستی این نی نی قالب وبلاگ حالت چشماش خیلی شبیه حالت چشمهای اوینا جونه
مامی آوید
19 بهمن 91 18:48
عزیز دلم تبریک میگم نیم دهه گذشتن از زندگی قشنگتون رو...امیدورام سالهای ساللللللل کنار هم خوشبخت زندگی کنین...
نوشین مامان هستی
19 بهمن 91 21:24
مبارک باشه عزیز دلممممممممممم
مامی آوید
20 بهمن 91 0:30
الهام جون آخر هفته ی گذشته توی کامنتا واست فرستادم...خصوصیش کردم...یه بار دیگه چک کن ...اگه نیومده بازم واست بنویسم...
مهشید
20 بهمن 91 5:30
چشم عزیزم حتما نایب الزیاره هستم اگه لایق باشم 6 خرداد بوده میخوای فایل صداشو برام میل کن احتمالا بتونم تبدیلش کنم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
21 بهمن 91 1:40
عزیز دلم ممنون سورپرایز فوق العاده ای بود ... دیروز و امروز رفتم ولی کیوسکــ ها میگفتن هنوز نیومده ولی فردا ختما میگیرم .... بازم ممنون عزیزمن...
مامان تسنیم
21 بهمن 91 9:24
مبارک باشه
شاه نی نی
21 بهمن 91 14:27
منم از طرف خاله آبنبات دعوت شدم و نوشتم راستی از سیسمونی رزا دیدن کنید .
مامان فتانه
21 بهمن 91 20:07
خانمی تبریک میگم...
مامان فتانه
21 بهمن 91 20:08
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
اعظم مامان آوین
21 بهمن 91 20:26
سالگرد ازدواجتون مبارک خانمی .ایشالا همیشه خوشبخت باشید .منم شیرینی نخود چی میخواااااااااام
بوس برا آوینا جون


شیرینی نخودچی چه قابل داره عزیزم...
مهشید
22 بهمن 91 6:11
ماموریت انجام شد عزیزم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
23 بهمن 91 3:07
عـــزیزم عکس هاتــــ خیلی قشـــنگ بودن ...
آوبنا جونی رو ببوس ...
مامانی امکانش هست دستور شیـــرینی نخودچی رو بهم بـــدی آخه آقای پدر ما هم عاشـــق شیرینی نخودچی ه ....
ممنون گلم ...


بله عزیزم...
مهشید
23 بهمن 91 5:45
وووووووی چه اشتهاآور


الهی بگردم کاش نزدیک بودی بهت می دادم... فکر اینجاش را نکرده بودم ....یه وقت دلت نخواد مهشید جوووون...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
23 بهمن 91 10:44
عزیزدلم واقعا ممنون ... بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان رادمهرجوجو
23 بهمن 91 16:46
سلام عزیزم . تبریک تبریک تبریک تبریک به مناسبت سالگرد ازدواج شما عزیزان . آفرین مامان باسلیقه بابت شیرینی های خوشمزه
راحله
23 بهمن 91 18:25
اووووووووووووووم به به مامانی چی درست کردی دلمونو اب کردی به بههههههه
دستورشم میذاشتی خب
نیم قرن همراهیتون مبارک


اشکال نداره راحله جوون. فکر کن اگر نیم قرن می گذشت یعنی 45 سال دیگه...وااااااااااااای یعنی من اون موقع 72 سالمه...نبابا اون موقع دیگه ما هفت تا کفن پوسوندیم....
راحله
23 بهمن 91 18:26
وای منظورم نیم دهه بود درستش کن الهام جوووونم وااااااااااااااااای عجب سوتی دادم
من
24 بهمن 91 3:17
اوف جون کیک تبریک میکم مامی و بابای آوینا عروسیش ایشالا
فاطمه (مامان محمدسجاد)
24 بهمن 91 10:02
سالگرد ازدواجتون مبارک. یابا هنرمند
بابا شیرینی پزماهر


مرررسی ...سالگرد عقدمون بود...
مــآمــآنــے
24 بهمن 91 15:42
به سلامتی مبارکه انشالله انشالله سالهای سال در کنار هم باشید و سایتون بالا سر آوینا جونو...باشه عکسهای پست قبل هم دیدم یه چیزی آپلد که مشکلی نداره من اول سایز عکسارو 450 می کنم و بعد آپلود میکنم میشه طرز تهیه تیرامیسو رو بهم بدی؟ خلی عجله دارم شبا خواب بچه می بینم دیشب هم که خواب میدیدم مادر شوهر حاملست من رفتم سونو سه بعدی ولی این عکست=ایی که بهم داده شبیه به سونو معمولی هست نمیدونم چرا! هزینش هم در اومد59 هزار تومن انشالله. روز شماری میکنم برای به دنیا اومدنش
مــآمــآنــے
26 بهمن 91 12:26
سلام عزیزم ممنون بابته راهنماییت تو اینترنت چندجا دستورش و دیدم ولی چون مطمئن نیستم خوب بشه اغدام نکردم به درست کردنش خیلی لطف داری وروجک و ببوس
مامان ساینا
30 بهمن 91 13:19
ای جوووونم مبارکتون باشه الهام جون ایشالله سالیان سال با شادی وخوشی در کنار هم زندگی کنید و سایتون بالا سر آوینا جونو نوه ها باشه
مامان ساینا
30 بهمن 91 13:20
راستی آوینا جونم تو عکس خیلی با مزه افتاده عکسش قشنگ شده این شکلات خوردنیه منو 1بوووووس بزرگ بکن از طرف من
mܨܓܓܨ
7 اسفند 91 23:29
سلام...خوبی؟به منم سربزن...منوهم لینک کن