آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

چاپ عکس آوینا در مجله شهرزاد ... + این روزها خیلی خسته امممممممممممممم...

1391/7/16 16:04
1,894 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه بود و ١٥ مهر ١٣٩١. چند وقتی هست نیمه شب بیدار میشی و یکم غر غر میکنی و شیر می خوری و بازی می کنی و دوباره می خوابی. دیشب یکم وقتی بیدار شده بودی سرفه می کردی. نمی دونم چرا انقدر حساسم. خودم هم گاهی اوقات از زیادی حساس بودن خودم خسته میشم. نمی دونم همه مادرا اینطورین؟؟؟؟؟؟ دیشب که سرفه می کردی همش نگرانت بودم نکنه؟ نکنه؟ نکنه؟ سرما خورده باشی ؟ وای خدای من خیلی به خودم استرس وارد می کنم صبح که بلندشدی همش نگران این بودم نکنه تب داشته باشی؟ یکم با دستم پیشونیت را لمس کردم احساس کردم داغی؟ درجه برات گذاشتم ٣٦.٢ بود. دوباره درجه گذاشتم همینقدر بود. یکم از استرس کم شد ولی این روزها خیلی بهونه میگری؟ فکر کن از صبح که پا شدی تا ساعت ١ بعدازظهر فقط و فقط تو بغلم بودی و راه می بردمت.انقدر بی تابیت زیاده که همسایه ها که قبلاٌ می گفتن شما هیچ وقت نیستید حالا الان دیگه میگن صدای گریه ات میاد. تا اینکه بالاخره سر ظهر خوابیدی و من تونستم یکم به کارای خونه برسم. بعدازظهر حاضرت کردم و بردمت بیرونو یه سر به کیوسک روزنامه فروشی زدیم دیدیم مجله شهرزاد تو قسمت عکسخند عکس خندیدنت را تو سه ماهگی چاپ کرده. خریدم و اومدیم خونه. وقتی من این عکس را فرستادم 30 تیر ماه بود. بعد از اینکه دیدم چاپ نشد فکر کردم جشنواره عکسخندشون تموم شده و جشنواره خوشتیپ ها برگزار شده و دوباره یه عکس دیگه ازت فرستادم. گفتم حتماٌ عکس دومیه که فرستادم را ماههای بعد چاپ می کنند. اومدیم خونه داشتم مجله را مطالعه می کردم که دیدم تو صفحات اوایل مجله یه مسابقه برگزار شده تحت عنوان عکس روی جلد و عکس دومیه شما را هم بهش کد 155 دادند و تو اون مسابقه شرکتت دادن. ممنونم از مجله شهرزاد بابت چاپ عکست و شرکتت در این مسابقه... اینم عکست عزیزم...

صفحه 116 مجله شهرزاد مهرماه 1391

 niniweblog.com

مجله شهرزاد شماره 52 مهرماه 1391

 niniweblog.com

ارسال شماره 155 به شماره 20009592

 دوستای گلم با ارسال عدد 155 به شماره 20009592 کمک کنید تا آوینا تو این مسابقه پیامکی به فینال راه پیدا کنه. سپاسگذارم از همه شما خواننده های خاموش و روشن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان صبا گلی
16 مهر 91 16:40
اگر فرزند دختر دارید http://tarbiyat.org/%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF/%D9%83%D8%AA%D8%A7%D8%A8
مهناز
16 مهر 91 16:50
سلام عزیزم ممنون از حضورت اینم بگم که من یاسمن هستم که اسم واقعیم مهناز هست.... sheytonak1391.blogfa.com تو لینکات هستم جدیدن این وبلاگ و برای پسر خالهام درست کردم از این به بغعد با این ادرس برات نظر می زارم ولی هر وقت دوست داشتی به وبلاگ خودم هم سر بزن به این شماره هم پیامک زدم
مامان ترنم کوچولو
16 مهر 91 17:33
مبارکه مبارکه.مامانی شاید گل دختری گرفتار دندونه که شبا اذیت میکنه.شایدم گرمش میشه.خوب اول صبح که از خواب بیدار میشی معمولا بدن گرمه.نگرانیای مادرانت عادیه.مواظب خودتون بااش
یاسمن جووون
16 مهر 91 20:21
ممنون عزیزم شما لطف داری خوشحالم که وبلاگم طرفدار داره خیلی خوشحالم می کنی وقتی بهم سر میزنی منتظر حضور گرمت هستم پیامک هم ناقابل بود....
مامان تسنیم
16 مهر 91 22:24
تسنیم هم این روزها همش میخواد بغل باشه واقعا کار سختیه ما به آوینا رای میدهیم رای ما آوینا
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
17 مهر 91 0:57
من به این جوجه ء خاله 2 تا رای دادم.
الهام مامان دل آرام
17 مهر 91 10:34
عزيزمممممممممممممممم دوست داشتني روز جهاني كودك مبارك
پگاه مامان آرتين
17 مهر 91 11:55
سلام خانومي روزت مبارك.چشم راي ماآوينا
پوشاك نوزادي كيانا
17 مهر 91 13:30
آَشور- تاپ لاين-به آوران-BCC-pariz همه در يك مكان(بورس تخصصي البسه خانگي) زيبايي كودكان دلبندتان را دو چندان كنيد وعده ديدار ما : كرج- خ شهيد بهشتي - پاساژ آزادي-ط دوم-پلاك40- پوشاك نوزادي كيانا براي سنين صفر تا 3 سال
مونا مامان امیرسام
17 مهر 91 19:06
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~*روز کودک مبارک *•~-.¸,.-~*...........
مونا مامان امیرسام
17 مهر 91 19:06
حتما مامانی
مامان آوينا
18 مهر 91 8:16
حتما بهش راي مي دم. عزيزم چند وقت طول كشيد تا عكسشو تو مجله گذاشتن چون منم فرستادم اما همه شماره هاي مجله رو نخريدم. راستي عكساي بامزه اي فرستادين
هدي
18 مهر 91 18:13
من حقیقت را دیده ام
مثل آنچه با ذهنم ساخته بودم نیست
من آن را دیده ام
و تصور زندگی کردن با آن
روحم را برای همیشه تسخیر کرده است
اگر یک روز٬ یک ساعت
ناگهان همه چیز به یک چیز تبدیل شود
برترین آنها مهرورزیدن است




هدی جون ادرس وبلاگت را اشتباه گذاشته بودی. در هر صورت ممنونم که به ما سرزدید.....