آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

تصویر آوینا در حالیکه با پدرش صحبت میکنه...

1391/4/2 17:15
545 بازدید
اشتراک گذاری

2 تیر ماه 1391

دخترم قلبامروز که سه ماهت شده انقدر قشنگ با بابا صحبت می کردی من رسیدم و شکار لحظه ها...

دخترمون در حال صحبت با پدرش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
2 تیر 91 17:30
چه باحال عزیز دل خاله


مرررررررررررررررررررسی خاله نایسل جووووون...
الهه مامان یسنا
2 تیر 91 21:11
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدین گلم. دختر نازی دارین. هزارماشالاه.
عزیزم اگه مجله شهرزاد رو گرفته باشی شرایط چاپ عکس رو توضیح داده.اون مسابقه ای که یسنا شرکت کرد مسابقه عکس خنده بود که هنوز هم داره عکس میگیره. موفق باشین
دوست داشتین با هم تبادل لینک داشته باشیم بهم اطلاع بدین که لینکتون کنم. دختر گل رو ببوسین


ممنون از پاسختون. با افتخار لینک شدید...
مامانی آوینا
2 تیر 91 23:44
سلام ممنون از این که لینکمون کردین.از آشنایی با شما خوشحالم.دخمل بامزه ای دارین.خدا بهتون ببخشه.


خواهش می کنم. مرسی عزززززززززززیززززززم...
شری
3 تیر 91 0:56
سلام.خوشحال شدم از اشناییتون.از روی ماهش ببوسین


من هم همینطور. مرررررسی عزیزم...
الهه مامان یسنا
3 تیر 91 1:11
عزیزم من عکس یسنا رو ایمیل کردم. در مورد وبلاگش هم اس زدم به شماره پیامک مجله. توی مسابقه وبلاگنویسی هم از طریق ایمیل شرکت کرده بودم.
گلم به جمع دوستای یسنا خوش اومدی


ممنونم از توجهتون...




انشاا... که اوینا و یسناجون دوستای خوبی باشن برای هم...
الهه مامان یسنا
3 تیر 91 1:14
عزیزم در مورد آرشیو شدن لینک دوستات باید با مدیریت تماس بگیری. وبلاگ من این مشکل رو نداره و همه دوستان رو نشون میده. حتما بررسی کن

ممنووووووووووون از راهنماییتون....
زهرا
3 تیر 91 18:09
سلام. ممنون از شما.من هم لینکتون کردم.امیدوارم در تربیت کوچولوهامون بتونیم به هم کمک کنیم. راستی حال دندونتون که عصب کشی شد خوبه؟!


سلام .انشاا... . خوبه عزیزم. ممنون از توجهتون. یکی دوماه دیگه باید روکشش کنم...
مامان شیدا
4 تیر 91 11:50
ای جاااااااااااااندخمله مارو نگاه چه بزرگ شده.ماشالله الهی همیشه سالم باشی نفس


مرسی خاله جون... سلامت باشی همچنین....