آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

اولین باری که تنها با بابا موندی ...

1391/4/2 14:18
803 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزمقلب ماچبغلهر بار که با بابا در مورد نگهداشتنت توسط بابا صحبت می کردیم می گفت وای من فکر نمی کنم بتونم نگهش دارم. حداقل تا ٢ سالش بشه. می ترسم گریه گریهکنه... تا اینکه هفته پیش که عزیز و بابابزرگ اومدن و دندون من درد گرفت.niniweblog.comمن مجبور شدم شنبه ( ٢٧ تیر ٩١) شما را پیش عزیز بگذارم و برم دندانپزشکی.خلاصه همهچی را okey کردم (شیر و عوضت کردم ) و رفتم دندون پزشکی. عکس انداخت گفت باید عصب کشی بشه. پرسیدم چند کانالس. گفت چهارکاناله. خلاصه اون روز عصب کشی کردم. دکتر گفت 4 الی 7 روز دیگه برو دندونت را پر کن. عزیزاینا ازاونجایی که بی بی حالش خوب نبود و فشار و قند خونش رفته بود بالا و تو ccu بستری بودناراحت مجبور شدن دوشنبه بعدازظهر برگردن ت ...ش. وای من غصه ام گرفته بود شما را پیش کی بگذارم برم دندونم را پر کنم. خلاصه چهارشنبه شب زنگ زدم به ف.... گفتم برا فردا صبح اولین نفر برام وقت بگیر میام. فردا صبحش پا شدم و شما را okey کردم و شیر برات گذاشتم و پیش بابا موندی. من حول و حوش ساعت 10 و 40 دقیقه رسیدم خونه. وای که چقدر خانوم بودی. اصلاٌ اذیت نکرده بودی. بالاخره برای اولین بار تونستم با بابا تنها بگذارمت ...ولی بابات از ترس اینکه مبادا بیدار شی ازجاش تکون نخورده بود که سر و صدا نباشه تو بیدار شی نتونه کنترلت کنه...niniweblog.com

البته از نگرانی نمی دونی چه حالی داشتم. تو درمانگاه به بابا sms زدم که سلام. صبحت بخیر. من زنگ نمی زنم که اوینا بیدار شه. هر از گاهی من را با خبر کن. اگر برنداشتم تو اتاق دکترم. گوشیم رو silent هست...چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
2 تیر 91 13:55
آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چه با حال
چه چیز جالبی رو براش ثبت کردی


مرررررررررررسی.
مامان تسنیم
4 تیر 91 13:02
برو خصوصی


مرسی عززززززززززیززززززززززززم....