آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

تولد سه ماهگی آوینا

1391/4/3 23:50
1,197 بازدید
اشتراک گذاری

قلبعزیز دل مامان و باباniniweblog.comسه ماهگیتniniweblog.comمباااااااااااااااااااارک.قلب 

من به عشق دخترمون دیروز خودم دست به کار شدم و برای سه ماهگیش یه کیک کاکائویی خوشمزه درستیدم. البته با پودر کیک آماده های ر ش د نیشخند.

گلکم قلبهر بار که به  آغوشت می کشم هزاران هزار بار خدا را شکرررررررررررر می کنم. بابت تو رحمت آسمانی ای که به ما داده. از خود خودش می خوام که کمکم کنه تا از شما فردی لایق و شایسته برای جامعه بسازم و در تربیتت موفق باشم...

بعد از انداختن عکس از کیکیت بابائی را بیدار کردم و با کمک اون ازت یه سری عکس انداختیم تا برات یادگاری بمونه عزیزم.بعد یه دفعه تصمیم گرفتیم ببریمت پارک. البته این را هم بگم که برای اولین بار بود که میرفتی پارک.niniweblog.comلباسات را پوشوندم و فلاکس شما را (چون کوچولویه) پر چای کردم و رفتیم پارک تهرانی.

از شانس یادم نبود آخ شارژ دوربین را نگاه کنم. رسیدیم اونجا دیدم شارژش داره تموم میشه و از اونجایی که نه کالسکه برده بودیم و نه پتو برات. یه چند تا عکس انداختیم و شما هم خوابت می اومد بهانه می گرفتی مجبور شدیم زود برگشتیم. انقدری که فقط یه چای خوردیم.niniweblog.comراستی تو راه برگشتن خوابت برد.خواب موقع رفتن هم همچنان به بیرون نگاه می کردی که.  آخه ما زیاد بیرون نمیایم از خونه...

niniweblog.comعکسات عزیزم تو ادامه مطلبه...niniweblog.com

 

سه ماهگی

سه ماهگی

 

سه ماهگی

 

سه ماهگی

 

سه ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان تسنیم
2 تیر 91 23:11

مبارکت خاله


سلامت باشی خاله....
م(خط خطی خوانا)
18 فروردین 92 18:50
ای جووونم سه ماهگی اوینا جونو ببینید