آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

تولد دو سالگی نی نی وبلاگ تو خونه کوچک ما....

1391/10/13 1:16
1,805 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی وبلاگ درسته که بیشتر از نه ماه نیست که باهت اشنا شدم و خاطرات خانم کوچولومون را در یکی از برگه های تو جا دادم ولی خیلی باهت خو گرفتم و از اینکه باهات اشنا شدم خیلی خرسندم. چرا که تک تک خاطرات دختر نازمون را تو یکی از برگه های قشنگت ثبت می کنم.... کمی ناراحت هستم که چرا خاطرات دوران سخت بارداریم را بدین صورت ثبت نکردم و فقط در سالنامه ای ثبت کردم ولی خوشحالم که از بدو تولد دخترم باهات اشنا شدم. امیدوارم سالیان سالیان برپا باشی و برقرار و در تو خاطرات شیرین دنیای کودکی ثبت بشه....

12 دی 91

 niniweblog.com

12 دی 91

 niniweblog.com

12 دی 91

 niniweblog.com

12 دی 91

 niniweblog.com

12 دی 91

 niniweblog.com

12 دی 91

 niniweblog.com

12 دی 91

 پ.ن= اوینا توسط پدرش از بغل روی صندلی نگه داشته شده ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
13 دی 91 1:31
ممنون الهام خانم. ثبت شد.
مامان تسنیم
13 دی 91 8:11
قشنگ معلومه تو فکره چطوری بره وسط کیک
یــآســَمــَن
13 دی 91 9:36
رد چنگال و نگاه برای اینکه ببینی پخته شده یا نه کیکا خودم هم همینجور سوراخ سوراخن
رجبی
13 دی 91 15:18
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
13 دی 91 16:14
عزیزم خســــته نباشـــید ... قربون دخملی ببین چطور زُل زده به کیک مامانیش ... تولد نی نی وبلاگ هم مبارک ...
م(خط خطی خوانا)
13 دی 91 16:59
ماشالا الهامخانووووووووووووووووم خانم کد بانووووووووووووووو از همونجا عطر و بوش میاد به به چه خوشمزه چه عالی اوینا جووووووونم مامانی رو ببوووووووووس بعد به مامانی بگو از طرف من یه بوس محکم محکم محکم روی اون لپپپپپپپپپات بندازه جووونم
مامی آوید
13 دی 91 23:18
وای خدایااااااااا چقدر آوینا گوگولی و نازه...من عاشق دخترام... خاله جون امیدوارم سالهای سال خاطرات خوش زندگیتو اینجا بنویسی وما بخونیم و لذت ببریم..ایشالا تولد20سالگی و 120سالگی وبلاگت عزیزم. دست مامان الهام هم درد نکنه بابت این کیک خوشگل. الهام جون خصوصی هم داری
مونا مامان امیرسام
14 دی 91 9:22
عزززززززززیزم.زبوونشو. بووووووووووووووووووووووس
مونا مامان امیرسام
14 دی 91 9:23
الهام جون من وقتی امیرسام رو از جیش میگیرم که بتونه حرف بزنه.الان جیش رو متوجه میشه اما بیان نداره. راستش اصلا بهش فکر نمیکنم انشاالله 4 سالگی
مهشید
15 دی 91 10:58
هزارماشاا... هر روز قشنگ تر از روز قبل میشه خیلی دوسش دارم آوینا جونمو خدا حفظش کنه
الهه مامان یسنا
15 دی 91 23:42
چه خوب که یادتون بوده... جونم از چشمهای گل دختری داره شیطنت میباره. ببوسش از طرف من
مامان تسنیم سادات
16 دی 91 10:15
الهی .... آوینا جونم رو ببوسین از نوع محـــــــــــــــــــــــــــکم .....
سپیده از وبلاگ "کودک من"
17 دی 91 0:30
الهام جون مدیریت می خواد به 2 نفر که هدیه فرستادند جایزه بده. امیدوارم دختر گلت برنده بشه.
مامان کوثری
18 دی 91 17:34
با سلام باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب http://temparti.blogfa.com/
م(خط خطی خوانا)
18 دی 91 21:55
الهام جونمم کجایی نیستی رفتی خونه مامانت اینا >؟ ما رو از احوالات خودت و خوشگل و ناز و عزیزمون اوینا جون بی خبر نذار گلم همش بهت سر میزنم دوست دارم بوس
مامان ساینا
19 دی 91 1:27
مرسی الهام جون چه کیک خوش بر رویی چقدررررررررررر آوینا بزرگ شده خدایا چقدر عزیزِِ این عروسک مامانی دووووووووووست دارم آوینا
سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 دی 91 9:21
سلام الهام خانم. لطفا لینک مسابقه رو تو وبلاگتون بزارید تا دیگران هم آوینا کوچولو رو ببینند .
اتنا مامان روشا یدونه
19 دی 91 15:09
ناراحت نباش مامانی هنوز هم دیر نشده میتونی به صورت یک پست رمز دار یا بدون رمز کل خاطراتت رو بنویسی چه آخرهای وبلاگ چه اوایل وبلاگ البته باید دو تا از پست های اولت رو یکی کنی تا جا خالی بشه اگر میخوای اوایل وبلاگت بزاری
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
19 دی 91 16:10
سلام مامانی ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$
اعظم مامان آوین
23 دی 91 1:24
منم از این کیکای خوشمزه میخوام . اوینا جونم به منم میدییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یــآســَمــَن
23 دی 91 14:55
سلام خانومی خوبی؟ آوینا جون خوبه؟ چرا نمیای آپ کنی؟ ما منتظریمان
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 19:18
سلام سلام صد تا سلام اومدیم یه خبر خوب بدیم به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم باز هم از لطفتون ممنونم همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم
دخملیــــــــــــــــــ
24 دی 91 16:19
خیلی جیگر شدی آوینا جونم
م(خط خطی خوانا)
24 دی 91 19:32
سلام عزیزم انگاری حسسسسسسسسسسابی سرت شلوغه ها... دختر گلت خوبه؟ برای من ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسش
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
25 دی 91 16:06
.......♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ذ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........سلام.........♥##############♥ ...........................♥###########♥ ..........خوبي...........♥#########♥ ...............................♥#######♥ ....اپم.........................♥#####♥ ...................................♥###♥ ...به ماهم سر بزن............♥#♥ .......................................♥ ..............منتظرم.................♥ ........................................♥ ........................................♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ .: ............................ :. ♥ ................................♥ ...........................♥ ......................♥ .................♥ ............♥ ........♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥
م(خط خطی خوانا)
25 دی 91 16:34
مرسی الهام جوونم ما رو از احوال خودت و اوینا جون نازمون بی خبر نذار نگرانت میشیم من یکی که تو این مدت خیلی بهت عادت کردم بابت راهنماییت هم مممنون ولی در هر صورت باید با spss تشخیص داد!!!!
دخملیـــــــــــــ
25 دی 91 17:37
خاله جون ما هرچی میایم و میریم نمیبینیم فوتش کنی پس
راحله
25 دی 91 21:33
سلام عزیزم.رمز رو خصوصی برات میفرستم .راستی من به اوینا جونم رای دادم امیدوارم برنده بشه
راحله
25 دی 91 21:34
وای گزینه خصوصی رو نزدم خودت پاکش کن
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
26 دی 91 18:18
مرسی عزیزم ... چرا اینقدر دیر به دیر آپ میکنی ؟؟؟
مامان روانشناس
27 دی 91 14:02
مامان آوینای عزیزم میشه لطف کنید و اسم نویسنده کتابی رو که نوشته بودید رو برام بنویسید ممنون
بابای سونیا
30 دی 91 1:12
جوابتون رو دادم کودک ماشین نیست که با یک دستور العمل بشه اونو تربیت کرد ما از هیچ کتاب روانشناسی استفاده نمی کنیم ما با تکیه به این حدیث تمام مشکلات رو حل می کنیم المِعدَة بيت کلِّ داءٍ، وَ الحَمِئَة رَاس کلِّ دَواءٍ تا به حال نیازی به استفاده از کتب روانشناسی ندیدیم
من و پنخاه درصد خودم
5 بهمن 91 22:04
مبارک........