آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

بهترین روش سرمایه گذاری به نظر شما؟

1391/6/30 11:46
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام دوستای عزیز. قلبچند وقتی بود تقریباٌ از زمانی که دخترم بدنیا اومده تو این فکر بودم که بهترین راه سرمایه گذاری برای فرزندم را پیدا کنم. خودم از بورس و خرید و فروش سهام خوشم میاد ولی راستش چون اطلاعات در این زمینه ندارم تا به حال همش ترسیدم به طرف چنین کاری برم. به همین علت خواستم تا از فکر و مشورت دیگران استفاده کنم. تا اینکه چند روز پیش این سوال را تو بخش پرسش و پاسخ نی نی وبلاگ مطرح کردم . چند تا از دوستان نظرات خوبی را ارائه دادن تصمیم گرفتم این سوال را تو وبلاگ خود اوینا بگذارم تا به نتایج زیباتری دست پیدا کنم. اگر دوست داشتید میتونید برید به لینک اینجا پاسختون را بگذارید و اگر نه همین جا. البته دوستانی که وبلاگ ندارن فقط میتونن تو بخش نظرات همین جا نظرشون را اعلام کنند و ما را بهره مند از نظرات ارزشمندشون....

نظرات دوستان تا این لحظه=

نظرات دوستان تا 30/6/91

سوالم این بود = بهترین روش سرمایه گذاری برای فرزندانمون از نظر شما چیه؟ بازکردن حساب بانکی؟ بیمه؟ به نظر شما؟

 niniweblog.com

خدایا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

 

وانگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم

 

در زندگی یاد گرفتم

 

1-با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند

 

2- با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند

 

3- از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود

 

4- تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح بدهم

 

niniweblog.com

تقدیر  = تقویم انسانهای عادیست

و تغییر  = تدبیر انسانهای عالی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هدي مامان مه نيا
29 شهریور 91 15:58
سلام عزيزم، به نظر من خريد اوراق بهترين گزينه م تونه باشه. روز دختر مبارك گلم برای دختر گلم یه آسمون عشق میارم برای ناز اون چشاش سخاوت هدیه میارم یک دل پر امید و مهر ، ترانه ساز غصه ها هدیه من به دخترم ، همون غریب بی ریا د.ست داشتين به وبلاگ ماهم سر بزنيد
زهرا
30 شهریور 91 20:04
عزیزم منم زیاد از بورس و این مسائل سر در نمیارم. ما احتمالا برای حنانه حساب باز می کنیم
نایسل
31 شهریور 91 1:14
نمیدونم به خدا فکر کنم حساب سپرده طلا
مامی امیرحسین
31 شهریور 91 8:45
سلام عزیزم من پدر شوهرم بانکیه. تو بورسم ای سهام داره! نشسته حساب کتاب کرد و بهمون سپرده اندوخته فردای بانک پاسارگاد را پیشنهاد کرد. مثل بیمه عمره. یه پولی را میذاری سودش میاد هر ماهم شما هم یه پولی را میذاری که با اون پپولهای قبلی سود میاد. میشه سود مضاعف. ما برای پولی که باید بدیم یه سپرده بلندمدت براش باز کردیم که سودش میره تو سپرده اندوخته فردا. خیالمون هم راحته
مامان تسنیم
31 شهریور 91 19:07
بیمه عمر را ما انتخاب کردیم
مامان آرسن
1 مهر 91 14:44
سلام عزیزم منون از بازدید و نظراتت . یه بار خواستم تو نی نی وب عکسارو آپلود کنم رفتم تو قسمت پست مطالب جدید امتحان کردم همش اخطار داد منصرف شدم . یه عالمه بوس واسه آوینای ناز و خوشگل