آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

ولادت حضرت معصومه (س) + تبریک روز دختر

1391/6/29 14:52
679 بازدید
اشتراک گذاری

Beach custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

امروز سه شنبه ٢٨ شهریور ١٣٩١ هست و شما اولین سالیه که در اون روز دختر و ولادت حضرت معصومه را هستی.

السلام علیک یا حضرت معصومه سلام الله علیها

 

آپلود سنتر عکس رایگان

این روز را به شما دختر نازنینم قلبو به همه دخترای وبلاگی عزیز از جمله ایلین - یسری - بهینا - تسنیم - انیس - یسنا - سانای - الینا - زهرا - اریسا - اترینا - ستایش - حنانه - اندیا - هستی - ارنیکا - دو تا ارشیداها - مه یاس - صبا - ترانه - زینب خانم - پرنسس اوینا - ساینا - بنیتا - ملیسا - گلبرگ و گیسو -ملیکا - ادرینا - پریا - انیس - اوین عسلی - انیتا - هانا - رونیا - کیانا - سوگل - به همه و همه امیدوارم کسی را از قلم ننداخته باشم تبریک میگم. به خواهرزاده ها و برادر زاده های گلم و به خواهر زاده همسرم به ترتیب سن = ملیکا - شیرین - مبینا - شقایق - فاطمه - هانا - ملینا تبریک میگم . جا داره به دو تا از دوستای دانشگاهم نصیبه و مهتاب هم این روز را تبریک بگم....

 پینوشت ١= ببخشید دوستان اگه اسمتون را باید با ا با کلاه می نوشتم با ا نوشتم. اخه چند وقتیه این کیبوردم فکر میکنم ویروسی شده و ا با کلاه را نمی زنه...

پینوشت 2 = دیشب خواب میدم رفتم شاه چراغ و مشهد...

پینوشت 3= اخرین بار که رفتیم زیارت حضرت معصومه فکر کنم 2 سال پیش بود که فاطمه خواهر زاده ام بستری بود قم و باعث و بانیه این شد که ما بریم پا بوسی حضرت معصومه (س)...

پینوشت 4 = بابا اولین کادوی روز دختر را بهت عزیزم وجهی نقد داد البته با پیشنهاد من. اخه گفت می خواستم گل بخرم گفتم زود از بین میره نمیدونم چی بخرم لباس هم زیاد داره . گفتم میخوای اسباب بازی و بعد گفتم نه وجهی نقد ...مهم نفس عمله . دستت درد نکنه همسر عزیزمقلبخجالت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زيبا
28 شهریور 91 18:18
منم شمارو باكمال افتخار لينك كردم
ماماني زينب
28 شهریور 91 18:40
سلام يه دختر دارم شاه نداره صورتي داره ماه نداره از خوشگلي تا نداره دختر خوب و ناز و گل روزگار،‌ روزت مبارك
زینب السادات(مامان تسنیم)
28 شهریور 91 23:57
ممنون عزیزم خیلی لطف کردی ان شاالله زودی میری مشهد
مامان آرتین
29 شهریور 91 8:34
روزت مبارک باشه خانم طلا
1000ماشاا.. چه دخمل نازی دارین خدابراتون نگهش داره




مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
29 شهریور 91 10:03
آوینا جونم روزت مبارک

یاسمن جووون
29 شهریور 91 11:19
ان شالله که خیر خوابت....
روز دختر هم به آوینا جون تبریک میگم
بووووووووووووووووووس



مرسی عزیزم
خاله مریم(مامان الینا)
29 شهریور 91 13:12
آوینا جونم روزت مبارک مرسی از اینکه به یاد من هستی..از طرف الینا که خیلی دوستت داره
نایسل
29 شهریور 91 13:56
روزت مبارکککک خوشگل خانوم.... دست بابا جون دردنکنه
مونا مامان امیرسام
30 شهریور 91 3:31
روزت مبارک اوینا گلی
نصیبه
1 مهر 91 18:28
سلام مرسی از تبریکت ، کلی ذوق کردم دیدم به منم تبریک گفتی
روز دخمل کوچولوتم مبارک


خواهش میکنم عزیزم...