آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

مسابقه نی نی های با حجاب

1391/6/23 15:59
2,210 بازدید
اشتراک گذاری

اینم دختر با حجاب ما....

اموزش مدلهای بستن روسری توسط اوینا

از دوستدارانم خواهشمندم از تاریخ ١٨شهریور تا 20 شهریور به ادرس زیر مراجعه و با دادن رای به من در قسمت نظرات من و خانواده ام را خوشحال کنند.

ادرس= http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php

 

 niniweblog.com

 

پی نوشت 1= شماره عکس من ١١ هستش. ازتون دعوت می کنم که به ادرس زیر برید و تو قسمت نظرات به

 

شماره ١١ به نام  آوینا

 

 رای بدید.

 

بازهم از همتون ممنونم...

 

ادرس وبلاگ = http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php

 

 

 niniweblog.com

 

پی نوشت 2 = لازم دیدم از همه دوستانی که ابراز محبتشون را با دادن رای به دخترمون اعلام کرده بودن تشکر کنم. ضمناٌ از همه خوانندگان خاموش و روشن وبلاگ دخترمون هم سپاسگذارم...

 

niniweblog.com

 

پی نوشت 3 =  آوینا تو این مسابقه نفر هشتم شد و در این مسابقه 34 تا نی نی شرکت کرده بودندو به 5 نفر اول کتاب  آموزشی زبان انگلیسی A BOOK FOR EVER و سه نفر بعدی به مدت سه روز تو پست ثابت وبلاگ کودک من قرار داده میشدند...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مونا مامان امیرسام
16 شهریور 91 0:07
انشاالله برنده بشی اوینا جوونم
سپیده
16 شهریور 91 10:58
سلام. با تشکر از شرکت در مسابقه. http://koodakeman91.niniweblog.com
nani
22 شهریور 91 18:12
برنده شدی مبارکه


مممنونم عزیزم...