آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

مسابقه کودک خواب الود

1391/5/20 18:56
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس دختر نازنین ما...

 عکس بک گراند 3 ماهگی دخترمون و عکس کوچکه 17 روزگی اش بوده در حالی که خمیازه کشیده... با سپاس از سپیده جون ...

خمیازه های نازنین دخترمون

 

امیدوارم تو این مسابقه با رای پدر و مادر های دوستانت عزیزم بــــــــــــرنـــــــــــــده بشی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ترانه
20 مرداد 91 19:12
سلام دوستم


تبریک بابت چاپ عکس آوینا جونم


سپیده
20 مرداد 91 23:33
سلام. با تشکر از شرکت در این مسابقه
مامان همای مسیحا جونی
21 مرداد 91 1:40
سلام مامان آوینا جونی منم تو مسابقه شرکت دادم مسیحا جونی رو. ایشاللا جفتشون برنده بشن . راستی.. دکتر مسیحا گفته.. یه ماهی هست که قطره آهن رو می دم. چون وزنش از نی نی های 6ماهه بیشتر شده بود ماشاللا! غذا کمکی نمیدم. فقط شیر خودمه
الهه مامان یسنا
21 مرداد 91 11:29
ای جون
مامان طاها
21 مرداد 91 12:14
سلام مامان آوینا کجا باید به دخترت رای بدم؟


سلام. عزیزم هنوز رای گیری شروع نشده.چشم بهتون اطلاع میدم...


مامان طاها
21 مرداد 91 15:08
راستی مسابقه کجاست.طاهای منم شرکت کنه؟
مامان ترانه
21 مرداد 91 16:54
سلام فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم
مامان الینا
21 مرداد 91 17:47
آخی عزیزم...چه زود بزرگ شدی و چه ناز خمیازه میکشی.بوس.بوس
yasaman jon
22 مرداد 91 11:47
عزیزم
سمان مامان آرشیدا
22 مرداد 91 23:05
مامان آوینا جون من فکر میکنم بیبی انیشتین خوب باشه واسه نینیها. چون آرشیدا وقتی میبینه خیلی دقت میکنه که صداهایی که درمیارن رو دراره. باهاشون حرف میزنه چطور باعث دیر حرف زدشون میشه؟؟؟؟؟
مامان یلدا
23 مرداد 91 1:25
سلام خوشحالم با وبتون آشنا شدم بچه نازی داری خدا حفظش کنه .
لینکتون کردم.
سر بزنی


سلام. هر چقدر خواستم تو وبلاگتون نظر بگذارم کد امنیتی را نشون نمیداد. ولی نظری که اونجا می خواستم بگذارم این بود . سلام. ممنون که اومده بودید به ما سر زده بودید. واقعا چقدر زشته این عروسه ها. من هم شما را لینک کردم...
ترانه
23 مرداد 91 11:23
قربونت برم عزیزم ممنون که بهم سر زدی شکر خدا اینجا خسارات مالی بیشتر بود تا خسارات جانی اما دهات اطراف کلا خراب شده
مامان بهراد
25 مرداد 91 11:13
اول از همه فرشته ی کوچولوی نازی داری هزار ماشاالله .... دوم اینکه ممنون از اینکه به ما سر زدید خاله جوووون سوم اینکه شما از این به بعد خاااله جوووووووووووون من هستیدو نی نی خوشگلتون دوست جوووووون من
yasaman jon
2 شهریور 91 12:45
مامانی کجایی؟ چرا پست جدید نمی زاری؟ حالت خوبه؟ آوینا جون خوبه؟ مواظب خودتون باشید
عمو روحانی
17 شهریور 91 12:31
ماشاالله . خدا براتون نگه داره
مامان رهام
25 بهمن 91 11:13
سلام ماشاء الله چه دختر نازي دارين. خيلي كارهاش بامزه است. من شمارو لينك كردم اگه شما هم دوست داشتين مارو لينك كنين. خوشحال ميشم تبادل لينك داشته باشيم.