آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

چاپ عکس آوینا در مجله کودک سالم ...

1391/5/21 11:58
4,034 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعداز ظهر خیلی بی تابی می کردی تقریباٌ دو الی سه هفته ای بود که عکست را برای چاپ به سه تا مجله فرستاده بودم. با بی تابی دیروز بعدازظهر شما گذاشتمت تو کالسکه و بردمت بیرون تا بلکه بخوابی و یه کم هم ددر دودوری شدی البته. خلاصه تا یه مسیری بردمت خوابیدی می خواستم برگردم دوباره یه کم بردمت بالاتر تصمیم گرفتم برت گردونم خونه که انگار یه حسی گفت یه سر به کیوسک روزنامه فروشی ها بزنم. ولی راستش یکم سختم بود. اخه با کالسکه اونم تنهایی از خیابون باید ردت می کردم. ولی گفتم حالا تا اینجا اومدم یه سر بزنم. اول جلوی دکه را نگاه کردم مجله کودک سالم را دیدم. بعد برداشتم تا باز کردم دیدم دومین عکس عکس شماست یکم تعجب کردم و ولی خیلی خوشحال شدم. اخه فکر می کنم یا اول مرداد یا ٨ مرداد عکست را ارسال کردم بازم نگاه می کنم می نویسم برات. سراغ دو تا مجله دیگه را هم گرفتم اقای روزنامه فروش داد و نگاه کردم دیدم نه تو اون ها چاپ نشده بود حساب کردم و نمی دونم از اونجا تا خونه را چطوری اومدم. خیلی خوشحال و با عجله ...هزار بار بیشتر قربون صدقه ات رفتم تا رسیدم خونه و عکست را به بابا نشون دادم و بابا هم که دیگه پیازداغش را زیاد کرد در حد اعلا... بعد گفت عکاسش خوب بوده ها. این عکس را تو پارک تهرانی ازت بابا انداخت در حالی که تو کریرت رو کالسکه بودی...

ضمناٌ از مجله کودک سالم بابت درج عکس دخترمون ممنونیم...

دخترم عکس هات را جمعه 30 تیر 91 برای مجله ها فرستاده بودم...

مجله مرداد ماه کودک سالم

 

صفحه فهرست کودک سالم

 

صفحه 76 مجله کودک سالم شماره 9 - مرداد ماه 91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه مامان یسنا
21 مرداد 91 11:30
مبارک باشه


مرسی عزززززززیززززززززم...
مامان سونیا
22 مرداد 91 15:55
تبریک میگم خانم طلا که از چهار ماهگی معروف شدی
دخملی
23 مرداد 91 1:49
ای جونم خاله...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
30 دی 91 10:00
هیچی مامانی دیگه نمیخواد جواب سوالمو بدی
آخه امــــــروز داشتم مجله های نی نی هایی که دارم و جمع میکردم تو مجلهء کودک سالم عکس آوینا جونم و دیدم فکر کردم شاید ندیده باشــــــیش بخاطر همین سریع ازش عکس انداختم که مثلا سورپرایزت کنم ... ولی حیف نشــــــــــد
اینم عکس آوینا که من انداختم
http://www.niniweblog.com/upl/pesaraksheytoon/13585767221.jpg?74
برای آوینــــــــــــــــا


خواهرفرناز
18 بهمن 92 1:28
سلام گلم خوبین من تو گوگل سرچ کردم وبلاگ شما را برام اورد میشه بیاین وبمون وبیشتر درمورد چاپ عکس سام تومجله توضیح بدین مثلا چه طوری ارسال کردین چند روز بعد چاپ شد؟چه قدر هزینه دادین؟ ممنون میشم مامان گلی
♫الهام مامان آوینا♫
پاسخ
باید به ادرس زیر عکساتون را ایمیل کنید.. من عکس دخترم را به این نحو چاپ کردم... به امید چاپ عکس خواهر مهربونتون... koudak@zendegionline.ir