آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

یاد قدیما...

1391/5/8 14:24
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم از اونجایی که من فقط یه خواهر دارم و خواهرم هم 9 سال از من بزرگتره. بچه که بودیم همیشه اون برای من موهام رو می بست یا می بافت. یادش بخیر.ولی بیشترین مدلی که برام میبست این طوری بود که می پیچوند و روی سرم می خوابوند موهام رو و یه گل سر می زد. دیشب هم که بابا اشغالا رو برده بود بگذاره دم در. من و تو هم تنها بودیم و منم یه دفعه یاد قدیما کردم و موهات را برای اولین بار این مدلی بستم. ولی فکر کنم زیاد بهت نمیاد عزیزم این مدلی...

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

8 مرداد 91

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

8 مرداد 91

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

8 مرداد 91

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

راستی دیشب داشتیم سریال خداحافظ بچه رو می دیدیم که یک دفعه بابا گفت سوسوکه رو دیدی. گفتم نه . گفت یه سوسکی بود به این بزرگی -----------------------------------------------------. وای تو تنه بچم نره حالا. فرار کرد.

خلاصه بعدش رفت نماز بخونه و شما هم خواب بودی و منم تو نت. ی

کدفعه دیدم نمازش رو شکونده.

گفتم چی شد.

گفت پیداش کردم بدو دستمال بده. Gun Toutingسریع دستمال را اوردم گرفتش.

کلی ناراحت که نمازش را شکونده گفت چی کار کنم فقط به خاطر دخملم. که شب یه وقت تو تنش نره. ولی عجیب بود ما تا به حال سوسکه به این بزرگی نداشتیم. البته با سوسک کش هایی که تو این چند وقته که ما می رفتیم مسافرت و بابا می زد دیگه اثری از یه سوسک هم نبود. حالا یه دفعه اونم چنین سوسکی نوبره ها...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

yasaman jon
9 مرداد 91 0:05
چه بابای گلی فدای این دختر بشم که انقدر ناز.... مامانی آپم بیا
الهام
9 مرداد 91 20:21
فدای این دستهای کوچولو خاله چی میشماری بادستهات