آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

آویناجونم اولین فرنی ای که خوردی ...

1391/5/7 11:29
643 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم عزیزتر از جونم اولین فرنی ای که درست کردم برات روز پنج شنبه ٦ مرداد ١٣٩١ بودکه البته سه بار درست کردم تا یه قاشق بهت بدم نه اینکه نخوردیا نه. من از بس وسواس دارم دو بار اول درست کردم ریختم دور. اخه احساس کردم توش دونه های درشت داره با اینکه ارد برنجی که خودم برات درست کردم را الک هم کرده بودم ولی باز هم دیدم یه کوچولو احساس کردم خوب نشده ریختم دور و اما دومی را هم با قاشق چوبی هم زده بود احساس کردم یه کم زرده به همین خاطر اون را هم ریختم دور. و اما بالاخره سومین فرنی را که درست کردم بهت دادم . اما این فرنی درست کردن یه فوت کوزه گری هم داره که اونم اینه که همش باید بالا سرش باشی و هم بزنی تا خوب مخلوط شده...راستی اولین فرنی را در حالی نوش جان کردی که ٤ ماه و ٤ روزت بود عزیزم. و اما عکسات...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

نوش جونت باشه گوشت رونت باشه عزیزم...

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

نوش جونت باشه گوشت رونت باشه عزیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تسنیم
7 مرداد 91 11:41
وای جونم مثل خانوما نشسته و غذاشو خورده مبارکه اولین طعم غیر از شیر مامانت
yasaman jon
7 مرداد 91 13:51
ای جونم بخور تپل بشی خاله
yasaman jon
7 مرداد 91 14:26
سلام نه از هر چی خوشم بیاد و ببینم می زارم ممنون که از حضور گرمت مامانی
راحله(مامان هوراد)
7 مرداد 91 16:54
چه جالب منم 6مرداد 91 اولین فرنی رو به پسری دادم که ظاهرا خوشش اومد. اوینای گلم رو ببوس راستی ایندفعه هوراد نسبت به دفعه قبل بعد از واکسنش خیلی اذیت شد
سوسن
7 مرداد 91 17:14
ماشالا چه دختر خوشل و نانازیو خدا حفظش کنه. فرنی نوش جونت عزیزم دست مامانی درد نکنه که اینقد با حوصله واست فرنی درست کرده. راستی مامانی چرا اینقد فرنی دادن رو زود شروع کردی؟
مامان ترانه
7 مرداد 91 20:00
آوین جونم با ترانه ی من دوست میشی ؟
دخملی
8 مرداد 91 1:43
نوش جونت بچسبه به کله ت........... معمولا میگن بچسبه به رونت...........اما تو این دوره زمونه هرچی دختر اندامی تر باشه بهتر دیگه پس بچسبه به همون کله ت بهتره
الهام
9 مرداد 91 20:24
نوش جان عزیزی مامان آوینازود نیست واسه فرنی آخه میگن آخرشش ماه کمکی رابایدشروع کرد