آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

چکاپ چهار ماهگی

1391/5/4 14:37
448 بازدید
اشتراک گذاری

4 مرداد 91

دختر عزیزم قلبامروز چهارشنبه به اتفاق بابا بردیمت بیمارستان نجمیه تا توسط دکتر بیتا نجفیان ویزیت بشی. با اژانس رفتیم و با اژانس من و شما برگشتیم خونه و بابا از اونجا رفت سر کارش. البته شانس اوردیم من هفته پیش زنگ زدم وقت گرفتم وگرنه ما ساعت 10 بود رسیدیم اونجا نوبت 26 هم داده بودن تا اونجا که من دیدم ولی ما چون وقت داشتیم نوبت شماره 13 بودیم تا رفتیم صندوق اومدیم دیدیم نوبت 9 رفته داخل. خلاصه زیاد معطل نشدیم وگرنه وای خدای من تو اون گرما ...از همه اینا که بگذریم دکتر گفت که همه چیزت عالیه. برای رفلاکس هم گفت خیلی در اروغ گرفتن بچه دقت کنید. برای اب دهانت هم گفت طبیعیه. همه بچه ها تو این سن به خاطر دندوناشون ابریزش دهانی دارند. و اما گفت از امروز می تونی فرنی را شروع کنی البته با یک قاشق. فرنی را گفته با ارد برنج و اب جوشیده سرد شده برات مخلوط کنم. بعدش بگذارم رو شعله 7 الی 8 دقیقه تا قوام بیاد بعدش یکم از شیرم به اون اضافه کنم و یه کم شکر و دوباره بگذارم چند دقیقه ای رو شعله  و بعد بهت بدم. بعد از یک هفته هم گفت چند تا بادام را پوست بکنم و رنده کنم و تو جوراب استریل شده بریزم و بعد اب داغ روی اون بریزم تا شیره بادام در بیاد به فرنیت اضافه کنم. گفت دو هفته دیگه ببرمت پیشش مهربونم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل خانم
4 مرداد 91 13:32
نوش جونشششششششش