آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

سانحه سقوط هواپیما (تهران - طبس)

1393/5/20 20:11
3,527 بازدید
اشتراک گذاری

درگذشت آوینا کوچولو و پدر و مادر عزیزش در سانحه ی هواپیمایی دیروز (تهران-طبس) رو به بازماندگان داغدارشون و شما نی نی وبلاگی های عزیز تسلیت می گیم و از خدا براشون رحمت و مغفرت طلب می کنیم.

واقعا این خبر برامون خیلی دلخراش و دردناک بود و هر بار که وارد وبلاگ آوینا کوچولو میشیم و صدای نازش رو میشنویم و روزها و خاطرات ثبت شده و آرزوهای قشنگش رو میخونیم و یا وقتی پیام ورود و خروج به وبلاگش نمایش داده میشه دلمون به درد میاد و اشک از چشم هامون سرازیر میشه.

 

برای شادی روحشون فاتحه ای قرائت بفرمایید

مجید کاظمی و مهدیه هوایی هر دو کارشناسی ارشد فیزیک داشته و در ستاد نانو ریاست جمهوری کار می کردند... و خاطرات دخترشون را در نی نی وبلاگ ثبت می کردند...

ادرس وبلاگ =avina2011.niniweblog.com/

 

پسندها (6)

نظرات (15)

♥مامان آمیتیس و علی♥
20 مرداد 93 22:21
خصوصی
مامانی
21 مرداد 93 0:56
روحشان شاد و یادشان گرامی.
♥مامان آمیتیس و علی♥
21 مرداد 93 2:14
الهی بمیرم دیروز اسم آوینا کاظمی رو تو لیست فوت شده ها دیدم خیلی ناراحت شدم اصلا فکرشو نمیکردم نی نی وبلاگی باشه انشاا... روحشون شاد باشه و جاشون تو بهشت باشه
مهشید
21 مرداد 93 14:15
داغون شدم ببخشید مهشید جون ناراحتت کردم
فاطمه مامان محمدسجاد
21 مرداد 93 14:34
وای خدای من. دلم آتیش گرفت. چقدر این روزا خبرای بد میرسه از همه جا. خدا به خانوادش صبر بده. اتفاقا اسم آوینا کاظمی با اینکه نمی شناختمش توی لیست فوت شده ها برام جلب توجه کرد. خدایاااااا
♫الهام مامان آوینا♫
پاسخ
ببخشید فاطمه جون ناراحتت کردم
مامان فتانه
21 مرداد 93 16:27
وای خیلی ناراحت شدم..الهییییییییی....رفتم به وبلاگش هم سر زدم....خیلی ناراحت شدم
ناهید(مامان امیرحسین)
23 مرداد 93 0:13
چقدر سخت و دردناک خدا واسه هیچکی نیاره یه همچین روزایی رو
دختر عمه ي داداش متين و پارسا كو چولو
23 مرداد 93 2:30
خيلي دردناكهبه وبش بريد و تمام خاطرات و به خصوص درباره ي وبشو بخونيد..دل آدم كباب ميشه...
مامانِ بهار
23 مرداد 93 15:53
تو رو خدا راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟ الهی بمیرمممممممم .. چقدر دردناکه خدا رحمتشون کنه
♫الهام مامان آوینا♫
پاسخ
متاسفانه این خبر راست هست
سپیده مامان درسا
23 مرداد 93 16:24
وای خدا چقدر دردناک ... حالم خرابه از صبح که دیدم ، روحشون شاد .
فیروزه مامان الینا
26 مرداد 93 12:02
سلام الهام جان.من و دوستانمون تو کلوب اولین مامانی خوشبخت سال 91 فکر میکردیم دور از جون شما تو سانحه هواپیما از بین رفتین...خدا میدونه چقدر گریه کردیم.من همین الان متوجه شدم که در واقع دوست شما به رحمت خدا رفتن...خدا رو شکر که سالم هستین
♫الهام مامان آوینا♫
پاسخ
وااااااااااا ی عزیزم چرا گریه کردید.. ولی چه خوب ادم زنده هم خدابیامرزی می خواد
مریم
27 مرداد 93 11:33
خدا رحمت کنه دوستتون رو.من تا چند روز حالم خیلی بد بود.به قول خودت خوشا به سعادتشون که با هم رفتن.مرگ دسته جمعی نعمته.خداوند صبر به بازماندگانشون عطا کنه.آمین الینا هم دستبوسته عزیزم.بزرگ شده و شیطوووون.انشالله عاقبت به خیر بشن همه کوچولوهامون
مامان خانم
28 مرداد 93 12:51
ماشالله چه دخمل ناز و دوست داشتنی داری. خدا حفظش کنه. ممنون که به پرسشم جواب دادید
نی نی عکس
27 شهریور 93 16:10
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
سمانه
26 مهر 93 13:24
سلام الهام جون. چه خبر بدی. خدا رحمتشون کنه و نور به قبرشون بباره. خدا به بازماندگانشون صبر و آرامش بده.