آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آوینا شبیه کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/9/22 14:56
1,939 بازدید
اشتراک گذاری

 به نظر شما آوینا شبیه کیه؟

این عکس های خودم =

 

این هم عکس های بابا مجتبی (همسرم)=

 

 

دو ماه و بیست روزگی پدر آوینا

 

1

اینم دایی کوچکه آوینا =

اینم مهدی پسر دایی کوچکه آوینا=

 

 اینم خود آوینا=

هزار قل هو الله به جونت عزیزم...

 

هفت ماهگیت عزیز دل مامان و بابا

 

درحال شیطنت منم در حال عکس گرفتن - 19 اذر 91

 

در حال راندن روروئک - 19 اذر 91

 

18 اذر 91- یه خواب ناز

 

نمایی از ایستادن توسط پشتی -18 اذر 91

حالا نظر شما؟؟؟؟ آوینا شبیه کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان ساینا
22 آذر 91 13:33
شبیه مامانیش این عروسک چشم درشت مامانی،ساینا خیلی غر میزنه منم لحظه شماری میکنم بزرگ شه شاید بهتر شه اما میترسم بزرگ شه و بهتر نشه.. از این بابت پرسیدم
مامان ساینا
22 آذر 91 13:38
راستی قالب جدید مبارک خیلی قشنگه


مرسی شیرین جوووووووون...
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
22 آذر 91 13:48
عزیزم بنظر من آوینا مخلوطی از خودت و بابایی شه... از هر دوتاتون ی چیزی به ارث برده ...
زيبا
22 آذر 91 13:52
چشم ابروش كه كپي خودته
پویا تم
22 آذر 91 14:25
سلام عزیزم براطراحی تم تولد کودکتون وجشن دندونی به وبلاگم سر بزنید
سمان مامان آرشیدا
22 آذر 91 15:26
عزیزم. به نظر من قیافش ترکیبه. کلا شبیه یکی نیست. از هر کی یه چیزی گرفته. یعنی شبیه خودشه. بوسسسس برای خود نازش.
مامان میثم وفاطمه
22 آذر 91 15:28
شبیه مامانشه البته خوشگلتر


ادرس وب؟؟؟/////
د خملـــــــــــی
22 آذر 91 16:01
کپ کپ اون عکسه که کلاه کاموایی پوشیدی....... ای جونم یعنی الان اون کلاه کامواییه تویی الهی الهام جان.............اون عکس آتلیه آوینا و اون عکسیش که خوابه و دستشو روپیشونیشه چقد تو دلم رفتن....نانازی به خدا
مامان تسنیم
22 آذر 91 17:37
بیشتر شبیه خودته ولی کلا چهره خودش را داره کپی کسی نیست ببوسش
م
22 آذر 91 18:56
سلام عزیزم همون اولین عکس که از بچپی خودت گذاشتی کپ همونه
د خملـــــــــــی
22 آذر 91 20:09
خوب من که گفتم کپ همون عکس کلاه کاموایی خودته........... فک کن الان اون مامان یه بچه است
یاسمن جون
23 آذر 91 10:29
شبیه مامانشه تو عکس اول مخصوصا
یاسمن جون
23 آذر 91 10:29
شبیه مامانشه مخصوصا عکس اول
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
23 آذر 91 10:34
سلام الهام جــــان شرمنده گلم ؛ آدرس کامل دکتر نخعی رو بهم میدی ؟؟؟ باید زنگ بزنم وقت بگیرم؟؟؟ بگم که تو معرفی کردی ؟؟؟ مرسی عزیز دلم ...
راحله
23 آذر 91 13:00
عزیزمممممممممم اوینا عیییین خودت ناناز و جیگره
مامان سونیا
23 آذر 91 13:27
شبیه مامانش
دخملـــــــــــی
23 آذر 91 19:39
الهام جون یه بار آدرست رو بنویس تو قسمت نظرات بعد اون تیکی که بالای کد امنیتی نظراته یعنی گزینه(مشخصات شما حفظ شود ) رو کلیک کن تا همیشه اسم و آدرست با هم لینک شه و وقتی نظر میزاری نخواد یه رب دنبال اسمت تو لینکا بگردی تازه کلاسشم بیشتره
دخملـــــــــــی
23 آذر 91 22:52
جیگر باز آدرست رو اشتباه نوشتی خودت بیا تو نظرات من هرجا که کامنت گذاشتی رواسم خودت کلیک کن... بجایی اینکه وبت باز شه ........... دوباره مشخصاتتو بنویس و ثبت مشخصات بزن سعی کن آدرستو دقیق بدونwwwبنویسی (تو میتونی)سعی خودتو بکن
مامان ساجده
24 آذر 91 12:39
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم


رای دادم عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 14:08
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




رای دادم عزیزم
م
24 آذر 91 15:02
خصوصی داری گل من...
ninipics
24 آذر 91 17:43
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... اوینا جون ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
ایرسا مامی آریسا
24 آذر 91 19:37
نازییییی بیشتر شبیه خودته عزیزم اما مهر باباش رو هم داره
پروفا شاپ
24 آذر 91 20:02
سلام بنده مدیر سایت پروفاشاپ هستم این سایت رنک 2 گوگل می باشد همانطور که می دانید برای گوگل بسیار مهم است که رنک های بالا در سایت لینک باشند همچنین این سایت با بیش از 100 فروشنده همکاری دارد از جمله می شاپ، تی وی شاپ، نی نی شاپ که از برترین فروشندگان در زمینه کاری خود می باشند. در نتیجه این سایت از بین محصولات این تعداد بالای فروشندگان ارزان ترین و با کیفیت ترین را از میان رقبا انتخاب کرده و دیگر نیازی به هدر دادن وقت خود برای گشتن برای گشتن در وبسایت های مختلف ندارید همچنین با عضویت در کمتر از 1 دقیقه سایت می توانید در قرعه کشی های ماهانه شرکت نمایید در صورت تمایل ما را با شعار " با حداقل هزینه بهترینها راخرید کنید" لینک کنید
آرین و مامانی و آرتین
24 آذر 91 23:34
به نظر من بیشتر شبیه باباشه مخصوصا خنده هاش
زهرا
25 آذر 91 10:37
آوینای گل شبیه خودتونه عزیزم. بر عکس حنانه که شبیه باباشه. بوسش کنین
اتنا مامان روشا یدونه
25 آذر 91 16:36
به نظ من شبیه مامانیشه حالا چون دل باباش آب نشه یه درصدی هم شبیه باباییش
بابابزرگ گلشید
25 آذر 91 21:47
خدا وکیلی کپی برابر اصله اگر بگیم شبیه مامانشه
مامان محمد فاضل
25 آذر 91 22:54
شبیه خودته
نوشین مامان هستی
27 آذر 91 2:01
سلام گلم شبیه خودته عزیزم اون قسمتی رمزی اصلا روش کلیک میکنم نمیشه توش رمز رو زد نمیدونم مشکلش چیه
مهشید
27 آذر 91 9:19
به نظر من که خیلی شبیه مامانشه خدا حفظش کنه
الهام
27 آذر 91 9:45
عزیز دلم چه عکسهای قشنگی ازش انداختی مخصوصاً مخصوصاً اون عکسی که موهاش ریخته تو صورتش من عاشقشم . آوینا بیشتر شبیه پدرش است اما ته چهره اش شکل خودت هم هست . اما تصویری خاص و شیطون و بانمک دارد . من عاشششششششقشم و به مامان گلش که اینقدر باسلیقه است تبریک می گم
مامان محمد جون
28 آذر 91 23:10
سلام مامان نی نی عکس هاشو دیدیم ولی نی نی شما بیشتر شبیه پدرش آخه دختر شبیه پدر ولی خیلی خیلی بامزه است خدا حفظش کنه
مونا مامان امیرسام
2 دی 91 2:26
به نطر من ترکیبی از پدر و مادرشه. مهم اینه که خیییییلی نانازه. مامانی از طرف من یه بوووس محکم
سمانه مامان آرشیدا
3 دی 91 3:25
راستی الهام جون آرشیدا هم جدیدا گوشواره شو میکشه. منم نمیدونم چکار کنم. یه روز دراوردم دیدم گوششو میکشه. اگرم دربیارم زود گوشش پر میشه.
مامی طاها
3 دی 91 13:28
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
مامی امیرحسین
3 دی 91 16:18
تلفیقی از جفتتونه ولی بیشتر شبیه خودته
مادر باران
7 دی 91 1:20
سلام چشماش شبیه شما ابروهاش باباش بینیشم شبیه شما در نتیجه ترکیبی متمایل به شما . پست جالبی بود اجازه هست ایده برداری کنم
مادر باران
7 دی 91 1:23
راستی لبشم کپی عکس سیاه و سفید شماست
مامان فائزه
7 دی 91 13:18
salam azizam akhe midoni chiye ghaziye famil shohare ke migan mesle khahar shoharame manam aslan doost nadaram shabihe on bashe ... khoshkeleha vali bi shakhsiyato bad dahane .... avina shabihe ax sevomiye babashe... vali tarkibe joftetone mashala kheyli naze.... khoda hefzesh kone migam on yeki ke to bimarestan najmiye be donya omade kie? man doktori ke amalam kard dk salkhi bod... vali dk khodam dk kheyrodin bod