آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

اولین قهقهه...

1391/4/11 13:18
593 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم قلبامروز ١١ تیر ماه ١٣٩١ مصادف با سه ماه و ١٠ روزگی شماست ساعت ١٢ و ٥٠ دقیقه ظهر بود که در حالی که پوشکت را عوض کرده بودم باهت صحبت می کردم و می خندوندمت یکدفعه قهقهههورا زدی... مامان و بابا قربون خنده های نازت بش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

راحله(مامان هوراد)
11 تیر 91 16:04
ماشالله ماشالله مامانش اسپند دود بده براش.....قهقهه زدنشم مبارک......هوراد من یک ساعت و 2 دقیقه از اوینا گلی بزرگتره ولی قهقهه نمیزنه
ببوس گلت رو


سلام. مرسی راحله جون. هر روز دنبال یکی بودم که هم سن اویناجونم باشه. خیلی خوشحال شدم . من شما را جز همکلاسی اوینا جونم لینک می کنم...