آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

دو تا مطلب مهم تو نگهداری از ما نی نی ها...

1391/3/10 14:45
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانا که مثل من نی نی دارید امروز می خوام دو تا مطلب بهتون بگم که خیلی مفیده. حتما روی بچه هاتون امتحان کنید می بینید درسته. البته این مطلب را من از دی وی دی نوزاد یاد گرفتم که توی دوران بارداریم تهیه کرده بودم از داروخانه ها می تونید تهیه کنید من چند ماه پیش 8000 تومان خریدم الان نمی دونم چنده؟ عکسش را هم براتون اپلود می کنم. امیدوارم مفید باشه براتون...

neh  یعنی hungry گرسنه ام

Owh یعنی tired خسته ام

eh یعنی  burp me اروغ دارم

eairh یعنی lower wind pain درد زیر شکم

اگر نوزادتون توی گریه هاش این کلمات را به کار برد معناش اون مطالبی هست که نوشته ام. چنانچه چند تا را بکار برد. اول به اون که بیشتر تکرار می کنه اهمیت بدید.نتیجه می گیرید...

dvdنوزاد

اما یک کتاب هم بهتون معرفی می کنم که خیلی جالبه. مثلا گفته اگر بچه ها دلشون درد می کرد. شکمشان را دایره وار در جهت عقربه های ساعت ماساژ بدید و بعد پاهاشون را به داخل شکمشان خم کنید و تا 8 بشمارید. باد شکمشان دفع می شود و دل دردشان خوب میشه.البته چند بار این کار را تکرار کنید. من روی دختر گلمون تجربه کردم. عکسش را می گذارم شاید مفید باشه...قیمت کتاب سال 89 نمایشگاه کتاب 6000 بوده...

 کتاب سال اول زندگی کودک شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شیدا
6 خرداد 91 12:32
سلام مامان آوینا. منم این سی دی رو گرفتم واقعا جالبه. اما کتابو نمیدونستم. حتما خیلی کارامده.ممنون که راهنمایی کردی


خواهش میکنم عزیزم. کتاب را هم مفید می دونم چون اکثر مطالبی که نیازمند یک مادر چه با تجربه و چه بی تجربه باشد را بیان کرده است و در نوع خود بی نظیر...
نوشین مامان هستی
6 خرداد 91 19:26

وبلاگتون مبارکه


ممنونم مامان هستی جون...بازم به ما سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید...