آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

زیارت امامزاده صالح

1392/1/24 13:36
3,944 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم سلامقلب...

میدونی عزیزم .زمانی که شما را باردار بودم ٦ ماه اولی که شما تو دلم جا داشتی دکترت خانم دکتر فیروزه اکبری اسبق بود مطبش روبرو بیمارستان دی تو خیابون ولیعصر بود دو ایستگاه مونده به میدون ونک... هر وقت می خواستم برم برای ویزیت پیش دکترت سعی می کردم اول برم امامزاده صالح زیارت کنم و نماز زیارت بخونم و بعد بیام پیش دکتر اکبری... اونجا بود که شما امامزاده صالح را زمانی که تو دلم بودی زیاد برده بودمت .اما از زمانی که بدنیا اومده بودی دیگه نه خودم رفته بودم و نه شما...

چهارشنبه ٢١ فروردین بود که خاله بابا مجتبی با دخترش مهمونمون بودن .. من پیشنهاد دادم که بریم امامزاده صالح ... اونا هم قبول کردن. به اتفاق اونا بعدازظهر چهارشنبه رفتیم امامزاده صالح و شما برای اولین بار بود که به زیارت اونجا می رفتی... زیارتت قبول دخترم ...

زیارت امامزاده صالح - چهارشنبه 21 فروردین 92

دخترم وقتی موهاش را خرگوشی می بندم...

جمعه - 23 فروردین 92

تصمیم گرفتیم روزای تعطیل که بابا مجتبی ناهار خونه هست ابگوشت درست کنیم ...یکی از دلیلاش اینه که شما دوست داری و دلیل بعدیش هم وزن نگرفتن شماست.. شاید کمبود وزنت جبران بشه...

اینم اولین جمعه ای که با حضور شما تو خونمون ابگوشت خوردیم- 23 فروردین 92

23 فروردین 92

پ.ن.1= روز قبلش سه شنبه 20 فروردین 92 هم رفتیم زیارت امامزاده حسن..

پ.ن.2= سه ماه اخر بارداری دکترت خانم دکتر فخری لاری بود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
24 فروردین 92 13:19
زیارتتون قبول عزیزم ...
آآآآآآآآآآخ فدای اون موهای خرگوشیتـــــ...
واااااااااااای امیرعلی هم وزن نمیگیـــــــــره چیکــــــــار کنم
آبگوشتـــــ خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عالیه........
فاطمه (مامان محمد سجاد)
24 فروردین 92 13:45
زیارت قبول. واااای بخوریم این خرگوش کوچولو رو.
زینب السادات(مامان تسنیم)
24 فروردین 92 17:35
زیارتت قبول خانوم کوچولو
ماشاالله موهاش بلند شده ماشاالله
الهام جان دیگه بهش قاشق میدی خودش بخوره؟
تسنیم هم اصلا وزن نمیگیره از بس یه دقیقه یه جا بند نمیشه
پس باید آبگوشت بدم


بله زینب جون قاشق خودش را میدم دستش شاید گاهی به اندازه یه نخود بتونه غذا بگذاره دهانه خودش ولی همین که سرگرم این میشه که با غذاش و قاشقش غذا برداره من هم بهش غذا میدم می خوره حداقل اینطوری یه کم غذا می خوره...
بله در مورد ابگوشت و گوشت کوبیده که میگن برای وزنگیریش خوبه...
م(خط خطی خوانا)
24 فروردین 92 19:05
وووی ووی گوش گوشیه خرگوشیه ماشالا زیارت عزیز دلمون قبول ایشالا که خدا همیشه پشت و پناهش باشه راستی الهام جون خوشحالم دوباره برگشتی و وبلاگمو میخونی
مامی آوید
29 فروردین 92 4:27
زیارتت قبول آوینا خانوممممممم...ما رو هم دعا کردی عزیزم؟ آبگوشت خور هم که شدی خوشگل خاله؟؟نوش جونت عزیزم...بخور تا چاق و چله بشی... خرگوشیات رو قربون برم منننننننننن