آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

ماه مبارک رمضان ...

1391/4/30 22:44
508 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا گناهان ما را در این ماه ببخش و بیامرز.

 امسال دخترم اولین سالیه که با تو این ماه را می گذرانیم ولی صد حیف که امسال به خاطر شما نمی تونم روزه بگیرم. ولی سعی می کنم طبق هر سال ختم یک جزء قران را در هر روز داشته باشم اگر خدا توانم دهد... پارسال هم در حالی که تو در وجودم ریشه کرده بودی با هم ختم قران را انجام دادیم. ولی متاسفانه پارسال هم نتونستم از این ماه پر برکت فیض ببرم بدلیل اینکه حالم خیلی بد بود...

از همه روزه داران و همه و همه تو این ماه مبارک التماس دعاااااااااااااااااااااا دارم...

میدونم فردا شب با شنیدن صدای ربنا دلم خیلی برای روزه گرفتن تنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ خواهد شد....

 

ماه رمضان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خرید اینترنتی محصولات پنبه ریز تخفیف و ارسال رایگان
30 تیر 91 22:48
سلام مامان و بابای آوینا؛ من نماینده فروش اینترنتی شرکت پنبه ریز هستم. این کد را یادداشت کنید: 0030151181 این کد معرف شماست. با داشتن این کد می توانید از سایت خرید اینترنتی پنبه ریز با تخفیف و ارسال رایگان محصولات بهداشتی (پوشک- نوار بهداشتی و انواع دستمال کاغذی و ... ) خریداری کنید. کد را گم نکنید زیرا برای ثبت نام لازم است. آدرس سایت پنبه ریز http://panberes.ir است. برای ثبت نام حتما باید کد ملی معرف داشته باشید که من در اختیارتان قرار دادم. موفق باشید