آوینا جـانآوینا جـان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
زیر یک سقف بودنمونزیر یک سقف بودنمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عــاشقانمون پیوند عــاشقانمون ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

.::خاطرات خانم کوچولومون::.

اولین پست وبلاگ آوینا

1391/2/3 15:01
1,464 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند هستی بخش

من آوینا ساعت 11 و 25دقیقه صبح روز دوم فروردین ۱۳۹۱ در بیمارستان نجمیه تهران چشم به این جهان گشودم. قرار مامان و بابایی من خاطراتم را در این وبلاگ ثبت کنند تا روزی یادآور خاطرات گذشته برایم باشد...

این عکس مربوط به ساعت ٣ بعدازظهر همون روز تولدمه. در حالی که چیزی حدود ٣ ساعت و نیم از تولدم گذشته بوده...

 

وزنم هنگام تولد 3 کیلو و 200 گرم بود و قدم هم 49 سانتی متر... البته بعد از یک هفته وزنم به 3 کیلو کاهش یافت...

آوینا دو معنا دارد. معنای کردی آن عشق و معنای اوستایی- پهلوی فارسی آن به معنای دختر پاک - بانویی که مثل آب زلال است. مرکب از آو (آب) + ین نسبت + الف تانیث می باشد...

امروز دوم اردیبهشت است و من اولین ماهگرد زندگی ام را در این دنیا سپری خواهم کرد راستی من سه روزیه که قطره ویتامین آ + د را با چه اشتیاقی ملچ و ملوچ می کنم و می خورم ...

امروز که یک ماهم شده وزنم 3 کیلو و 800 گرمه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دائی وسطی
19 اردیبهشت 91 23:06
پیشاپیش روز مادر-زن-خواهر-دختر خواهر مبارک -دائی ابوالفضل


مرسی دایی عزیزم.دوستت دارم.انشاا... روز مرد تلافی کنم...